در فیلم Imaginary Friends رایان رینولدز و جان کرازینسکی همبازی یکدیگر می‌شوند


در فیلم Imaginary Friends رایان رینولدز و جان کرازینسکی همبازی یکدیگر می‌شوند

رایان ریندولز بازیگر فیلم Deadpool و جان کرازینسکی بازیگر سریال The Office برای بازی در فیلم Imaginary Friends در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت. هالیوود ریپورتر در خبر جدیدی اعلام کرد جان کرازینسکی وظیفه نویسندگی، کارگردانی و بازی در فیلم Imaginary Friends یک اثر کمدی را بر عهده گرفته و رایان رینولدز نیز او را در امر بازیگری همراهی خواهد کرد....

رایان ریندولز بازیگر فیلم Deadpool و جان کرازینسکی بازیگر سریال The Office برای بازی در فیلم Imaginary Friends در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت.

هالیوود ریپورتر در خبر جدیدی اعلام کرد جان کرازینسکی وظیفه نویسندگی، کارگردانی و بازی در فیلم Imaginary Friends یک اثر کمدی را بر عهده گرفته و رایان رینولدز نیز او را در امر بازیگری همراهی خواهد کرد. اگرچه هنوز استودیو ساخت این پروژه انتخاب نشده است اما از آنجا که دو ستاره محبوب همبازی یکدیگر شده‌اند و موفقیت‌های فراوانی که آن‌ها در سالیان اخیر کسب کردند، بدون شک تا زمان انتشار این خبر چندین استودیو درخواست خود را به کرازینسکی داده‌اند.

خلاصه داستان فیلم بدین شرح خواهد بود: داستان مردی که می‌تواند دوستان خیالی مردم را ببیند، با آن‌ها صحبت کند و با آن دسته از افراد خیالی که فراموش شدند یا به دور انداخته شدند، دوست شود. اگرچه برخی از این دوستان خیالی که از کمبود دوستی و عشق رنج می‌بردند، اکنون به سمت سیاهی و تباهی رفتند و حالا وظیفه شخصیت رینولدز در داستان است که دنیا را از دست آن‌ها نجات دهد.

کرازینسکی که با بازی در سیتکام The Office محصول شبکه NBC به چهره‌ای محبوب و شناخته شده تبدیل شد، با ساخت فیلم ترسناک The Quiet Place که وظبفه نویسندگی و کارگردانی و بازیگری آن را به همراه همسر خود امیلی بلانت بر عهده داشت، نشان داد که سازنده خوبی خواهد بود. پس از کسب نظر مثبت اکثر منتقدین و فروش بسیار خوب در گیشه سینماها، ساخت ادامه‌ای برای آن نیز در دستور کار قرار گرفت که کرازینسکی چندی پیش اعلام کرد فیلم‌برداری آن به پایان رسیده است.

با توجه به ماهیت داستان کرازینسکی در ابتدا علاقه‌ای برای ساخت قسمت دوم نداشت، اما زمانی که فهمید استودیو بدون دخالت او نیز ادامه‌ای برای آن خواهد ساخت، تصمیم گرفت خود او نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشته باشد. او در گفتگویی که ابتدای سال 2019 با The New York Times داشت چنین گفت:

نمی‌توانم جلوی آن‌ها را از ساخت قسمت دوم بگیرم. آدم واقع‌گرایی هستم، می‌دانم که استودیوهای فیلم‌سازی چگونه کار می‌کنند. در ابتدا نمی‌خواستم اصلا سمت ادامه‌ای برای آن بروم، به همسرم گفتم “غیرممکنه که دوباره به این خوبی ساخته بشه” و او هم جواب داد “معلومه که نمیشه. این فیلم رو بگیر و روی طاقچه بذار تا هر وقت خواستی بهش نگاه کنی. بجاش برو و یک کار دیگه انجام بده”.

در فیلم Imaginary Friends رایان رینولدز و جان کرازینسکی همبازی یکدیگر می‌شونددر فیلم Imaginary Friends رایان رینولدز و جان کرازینسکی همبازی یکدیگر می‌شوند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق