کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های ساوه با قوت بیشتری دنبال شود


کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های ساوه با قوت بیشتری دنبال شود

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه گفت: کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها مرجع مهمی در بحث و نظر است و باید این فعالیت بیش از پیش دنبال شود.

حجت الاسلام «سید ابراهیم حسینی» عصر پنجشنبه در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه، افزود: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی یکی از مطالبات مقام معظم رهبری است که باید با جدیت در اولویت برنامه‌های فرهنگی دانشگاه قرار بگیرد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی ساوه به‌عنوان مرکز دانشگاهی مهم شهرستان باید در برگزاری کرسی های آزاداندیشی پیش‌قدم باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوه اظهار داشت: خواست و صدای دانشجویان باید شنیده شود و در این راستا، کرسی آزاداندیشی بهترین بستر برای بیان افکار دانشگاهیان است.

حجت الاسلام حسینی گفت: دغدغه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه در زمینه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی قابل تقدیر است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه نیز در این دیدار گفت: مسایل فرهنگی و اجتماعی در این مرکز علمی و آموزشی با نگاه ویژه‌ای دنبال می‌شود.

«جواد نیکوکار» افزود: چهار مورد کرسی آزاداندیشی پارسال در دانشگاه آزاد ساوه برگزار شد که از جمله برنامه‌های جذاب فرهنگی و مورد استقبال دانشجویان واقع شد.

وی افزود: در نیمسال تحصیلی جاری نیز با برنامه‌ریزی انجام شده و همکاری امام جمعه ساوه برگزاری چهار کرسی آزاداندیشی در دستور کار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه اظهار داشت: نخستین کرسی آزاداندیشی این واحد آموزش عالی دوم آبان ماه جاری با حضور اساتید فن و دانشجویان در خصوص حجاب، برگزار می‌شود.

۱۸ هزار دانشجو در مراکز علمی و دانشگاهی شهرستان ساوه مشغول به تحصیل هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا