توضیحات مدیر اداره ورزش آبیک در خصوص تعطیلی یک سالن ورزشی


توضیحات مدیر اداره ورزش آبیک در خصوص تعطیلی یک سالن ورزشی

قزوین - ایرنا - مدیر اداره ورزش و جوانان آبیک در خصوص خبر تعطیلی سالن ورزشی روستای زیاران که امروز در فضای مجازی منتشر شد؛توضیحاتی را ارایه کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک پنجشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سالن ورزشی از ابتدای سال جاری به دهیاری این روستا واگذار شده بود و دهیار چند روز پیش طی نامه‌ای اطلاع داد که دهیاری نمی تواند این سالن ورزشی را نگهداری کند و دیگر قادر به اداره آن نیست.

مصطفی اسماعیلی افزود: با دعوت از اعضای شورا و ورزشکاران زیاران تقاضا کردیم تا شخصی مورد اعتماد از سوی آنها برای مسئولیت این سالن ورزشی معرفی شود.

وی همچنین گفت: این سالن ورزشی اجاره نبوده و به صورت تعمیر و نگهداری اداره می‌شد و فرد مسئول باید تمام مخارج حاصل از این سالن را برای بهبود همان فضا هزینه نماید.

اسماعیلی با اشاره به تعطیلی موقت این سالن؛ خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان آبیک آمادگی دارد تا پس از پایان تعطیلات اربعین حسینی (ع) با معرفی فرد جدید قرارداد منعقد کند.

سالن ورزشی زیاران یک سالن چند منظوره با کاربری فوتسال، والیبال و بسکتبال است و طبقه بالای این سالن نیز به ورزش‌های رزمی اختصاص دارد.

صبح امروز خبری مبنی بر تعطیلی سالن ورزشی زیاران در فضای مجازی منتشر شد که برای بیشتر کاربران سوالات و شبهات فراوانی ایجاد کرده بود.

فاصله روستای زیاران تا مرکز شهرستان آبیک ۱۵ کیلومتر و فاصله این روستا تا مرکز استان قزوین حدودا ۵۰ کیلومتر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403