سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی خوانسار ممکن نیست


سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی خوانسار ممکن نیست

اصفهان -ایرنا - نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر در خوانسار به‌دلیل نبود زمین، سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی این شهرستان، ممکن نیست.

علی بختیار روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خوانسار افزود: رونق اقتصادی بدون سرمایه‌گذاری، ممکن نیست.

وی از مدیران مربوط در استان خواست تا با ایجاد شهرک صنعتی جدید، شرایط سرمایه‌گذاری در این شهرستان را فراهم کنند.

نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس همچنین از مسئولان و استاندار استان تامین منابع و اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل طرح‌های عمرانی این شهرستان را خواستار شد.

بختیار همچنین اظهار داشت: آمریکایی‌ها امید دارند که بتوانند با تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه علیه ملت و همچنین با بدعهدی‌هایی که پس از برجام به خرج دادند، جمهوری اسلامی را از پا درآورند اما به‌واسطه خون شهدا، هدایت‌های حکیمانه رهبری و همبستگی مردم و مسئولان نخواهند توانست کوچکترین خللی در اراده کشور ما وارد کنند.

وی تاکید کرد: برغم هجمه سنگین دشمنان علیه اصل نظام و انقلاب، هیچیک از طرح‌های توسعه و آبادانی کشور نه‌تنها متوقف شده بلکه با سرعت و جهش بیشتری در حال اجراست.

این نماینده مجلس در عین حال با اشاره به شرایط سخت مالی اداره کشور گفت: بر این اساس با حضور وزیران و مسئولان، هر هفته جلسات غیرعلنی برای تامین منابع و مدیریت صحیح کشور در مجلس برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: با اینکه درآمدهای نفتی کشور به‌شکل قابل توجهی کاهش یافته ولی جریان کار مطلوب‌تر از دوران قبل از تحریم آمریکایی‌ها پیش می‌رود.

بختیار خاطرنشان کرد: در این شرایط باید با تقویت اتحاد و انسجام و استفاده از سرمایه اجتماعی که همانا مردم هستند، بتوانیم تحولات بزرگی در کشور خلق کنیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در این شرایط نباید با چنددستگی و حزبی عمل کردن، منافع ملی کشور نادیده گرفته شود تا بتوانیم بر اساس منافع جمعی، کارهای بزرگتری را در کشور انجام دهیم.
فرماندار خوانسار نیز در این جلسه با اشاره به عملکرد ۱۳ ماهه خود در این شهرستان گفت: در این مدت رتبه شهرستان خوانسار بنا به ارزیابی وزارت کشور از آخرین رتبه استان که ۲۴ بوده به رتبه ۱۶ ارتقا یافته است که باید تمام تلاش‌ها برای کسب رتبه زیر ۱۰ در استان صورت گیرد.

منصور کمالی افزود: هم‌اکنون این شهرستان به‌لحاظ شاخص مشارکت و نشاط سیاسی مردم در سطح بالایی قرار دارد.

وی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به اینکه دولت و کارگزاران آن مظلوم واقع شده‌اند، گفت: امروز کذابان فضای مجازی هر آنچه که دلشان می‌خواهد می‌نویسند و در حال تخریب چهره دولت هستند.

وی خاطرنشان کرد: با این حال، تفرقه‌افکنان مطمئن باشند که نمی‌توانند بین دولت و مردم شکاف ایجاد کنند.

فرماندار خوانسار تصریح کرد: مردم بهترین قضاوت را دارند زیرا می‌بینند که دولتمردان شبانه‌روز با احترام و تکریم ارباب رجوع، در حال خدمت به آنها هستند.

کمالی یادآور شد: تردیدی نیست که مردم با مشارکت در انتخابات، مهر تایید دیگری بر نظام جمهوری اسلامی خواهند زد و عشق و وفاداری خود را به دولت و نظام ثابت خواهند کرد.

جلسه شورای اداری شهرستان خوانسار، امروز با حضور استاندار و مسوولان محلی برگزار شد.

این شهرستان در ١۶٠ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق