دریافت مجوز اسناد الکترونیکی سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایران


دریافت مجوز اسناد الکترونیکی سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: طی رایزنی‌های انجام شده با معاونت پژوهشی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی موفق به دریافت مجوز اسناد الکترونیکی سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایران شده ایم.

دریافت مجوز اسناد الکترونیکی سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایرانجلیل کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: طی رایزنی‌های انجام شده با معاونت پژوهشی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی موفق به دریافت مجوز اسناد الکترونیکی سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایران شده ایم، به طوریکه توانسته ایم محور‌ها را اخذ کرده و همچنین در حال آماده سازی زیرساخت‌ها برای راه اندازی این کتابخانه مرکزی در دانشگاه علوم پزشکی باشم.
او افزود: این کتابخانه در جهت حفظ و نگهداری اسناد غیر الکترونیک پزشکی تلاش می‌کند تا بتوانیم ارائه خدمات بهتر به جامعه پزشکی داشته باشیم، همچنان این مرکز قرار است در برج کتابخانه علوم پزشکی ایران فراهم شود تا تردد برای افراد آسان شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار کرد: در واقع هدف از این کتابخانه کمک به ارتقا سطح کیفی آموزش و پژوهش، تهیه و گسترش منابع الکترونیکی و همچنین تمرکز منابع اطلاعاتی و ایجاد تسهیلات دسترسی به آن‌ها دارد.
بیشتر بخوانید: کمبود ۲۰۰ روانشناس در دانشگاه‌های علوم پزشکی/غربالگری سلامت روان دانشجویان آبان انجام می‌شود
کوهپایه زاده ادامه داد: کلیه منابع دریافتی پس از کنترل ثبت و به بخش‌های مربوطه ارسال می‌شود و برگزاری جلسات با معاونین پژوهشی، اطلاع‌رسانی منابع جدید، پاسخگویی و همکاری با اعضای هیئت علمی و دانشجویان و همچنین ارزشیابی مجموعه کتابخانه از مجموعه فعالیت‌های این کتابخانه است و از دیگر وظایف این مجموعه می‌توان به سفارشات وفرآهم آوری منابع می‌شود اشاره کرد.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر