واعظی: محدودیت بودجه هرگز منجر به توقف طرح‌های دولتی نشده است


واعظی: محدودیت بودجه هرگز منجر به توقف طرح‌های دولتی نشده است

سمنان-ایرنا- رئیس دفتر رئیس جمهوری در گفت: کسری بودجه، نبود اعتبار و کاهش درآمدهای نفتی، هرگز منجر به توقف طرح‌های دولتی در کشور نشده است.

محمود واعظی شامگاه پنجشنبه در آیین افتتاح ۲ طرح تجاری و تفریحی شهر دامغان در سالن اجتماعات مجتمع عقیق این شهر افزود: دولت با توجه به مشکلات فراوان اعتباری، همواره بر تکمیل طرح‌ها و تامین زیرساخت‌های معیشتی لازم در سطح کشور توجه ویژه داشته است.
وی اضافه کرد: دولت به امر رفاه، آرامش، تفریح، نشاط اجتماعی، اوقات فراغت و معیشت مردم تاکید دارد و در این زمینه از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت ویژه می‌کند.
واعظی تصریح کرد: دولت خود را خدمتگذار و خادم مردم می‌داند که در همین راستا، تمام تلاش خود را برای توسعه کشور به کار برده و شاهدیم در سال‌های اخیر، توسعه و سازندگی کشور با وجود مشکلات فراوان، تعطیل نشده است.
وی به موقعیت تاریخی و توجه به صنعت گردشگری در دامغان اشاره کرد و گفت: شهرستان دامغان با وجود پیشینه تاریخی و میراث بسیار غنی، باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد چرا که توجه به این امر می‌تواند گردشگری پر رونق را برای این شهرستان فراهم کرده و در کنار آن با رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال، فرهنگ شهر را توسعه بخشد.
واعظی تصریح کرد: هوشمندی مردم دامغان در بهره وری از زمین های کشاورزی و کسب درآمد مطلوب،امری قابل تحسین است که در این راستا، باید مردم شهرستان دامغان در زمینه تولید پسته و دیگر محصولات باغی، با راه اندازی و توجه به واحدهای فرآوری و صنایع تبدیلی، ارزش افزوده برای کشاورزی منطقه به ارمغان آورند.
وی خاطر نشان کرد: دولت همواره بر تحقق تمامی تعهد و وعده های خود استوار است و با رعایت عدالت برای رفع مشکلات تمامی مناطق کشور گام برمی‌دارد.
رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: مجتمع تجاری تفریحی عقیق دامغان، مجموعه ای غنی و بسیار پیشرفته است که باید در سطح ملی مورد حمایت قرار گیرد.
محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری، عصر پنجشنبه به منظور افتتاح پارک ملت و مجتمع تجاری، تفریحی عقیق به شهر دامغان سفر کرد.
شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان و بیش از ۹۵ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد