70 کلاس درس بخش جوکار ملایر نوسازی می‌شود


70 کلاس درس بخش جوکار ملایر نوسازی می‌شود

همدان_ ایرنا_ بخشدار جوکار ملایر گفت: امسال از مجموع 300 کلاس درس استان همدان، 70 کلاس درس در بخش جوکار نوسازی می‌شود.

فرهاد جهانیان روز پنجشنبه در جلسه اعضای شورای اداری شهرستان ملایر که در بخش جوکار برگزار شد افزود: از این تعداد ۳۰ کلاس درس در شهر ازندریان است.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در روند احداث مدارس بیان کرد: با توجه به افزایش جمعیت دانش‌آموزی بخش جوکار، ضرورت دارد مدارس در دست احداث توسط سازمان نوسازی مدارس هر چه سریعتر تکمیل شود.

بخشدار جوکار بر لزوم سرعت بخشیدن به ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه و مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز شهر ازندریان و مدرسه سنایی جوکار تاکید کرد و خواستار تکمیل سالن اجتماعات شهر جوکار شد.

جهانیان به توسعه دیگر حوزه‌های این بخش اشاره و بیان کرد: سه سالن ورزشی طی سال‌های گذشته در این بخش افتتاح شد که یک سالن نیز در دست اقدام داریم.

وی با بیان اینکه آبرسانی در تمامی روستاهای بخش انجام شده است گفت: از پنج مجتمع آبرسانی طراحی شده در این شهرستان، سه مجتمع علی آباد دمق، ینگی کَند و کَمَری در بخش جوکار واقع شده است و هم اکنون عملیات اجرایی مجتمع علی آباد دمق در دست اجرا است.

70 کلاس درس بخش جوکار ملایر نوسازی می‌شود

وی دخایر سیلیس را از ظرفیت‌های ویژه این بخش دانست و ادامه داد: سه واحد فرآوری سیلیس در شهرک صنعتی جوکار در حال اجرا است که تحول و پویایی خوبی در حوزه صنعت ایجاد کرده است.

بخشدار جوکار اظهار داشت: در سیلاب فروردین امسال بخش جوکار ۴۰ درصد از خسارت‌های سیل در حوزه مسکن و ۳۳ درصد از خسارت‌های بخش کشاورزی را جذب کرد.

جهانیان گفت: در حوزه برق‌رسانی بخش جوکار طی سه سال گذشته به اندازه ۱۲ سال گذشته در زمینه اصلاح، نوسازی و به‌روز رسانی شبکه برق کار انجام شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲.۵ برابر شبکه برق شهرک صنعتی جوکار افزایش می‌یابد گفت: چند فیدر از محل ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نوسازی شبکه برق شهرستان تعمیر و اصلاح شد.

بخشدار جوکار نوسازی چهار درمانگاه و ۱۱ خانه بهداشت را از دیگر اقدامات در بخش جوکار عنوان و بیان کرد: طرح ۲۰۰ هکتار جنگل‌کاری مصنوعی از گونه صنوبر در بخش جوکار در دست اقدام است که ۵۰ هکتار آن امسال اجرا می‌شود.

70 کلاس درس بخش جوکار ملایر نوسازی می‌شود

دشمن به دنبال سیاه‌نمایی عظمت ایران است

امام جمعه شهر جوکار نیز اقدامات انجام شده در تمامی حوزه‌ها را قابل تقدیر خواند و افزود: دشمن از این اقتدار نظام جمهوری اسلامی در هراس است و از طریق فضای مجازی و رسانه‌های وابسته به دنبال سیاه‌نمایی قدرت نظام است.

حجت الاسلام محمدرضا امیدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به اعتراف دوست و دشمن یک قدرت تعیین کننده در منطقه است، وحدت را نیاز کنونی جامعه دانست و تاکید کرد: راه خدمت به جمهوری اسلامی، وحدت حول محور ولایت فقیه است.

وی حرکت عظیم مردمی در اربعین حسینی(ع) را مایه برکت برای مسلمانان دانست و افزود: همه ملت‌ها امروز خود را زائر امام حسین(ع) می‌دانند و دشمن هر اندازه علیه اسلام و نظام سم‌پاشی کند، اربعین آن را خنثی می‌کند.

امام جمعه جوکار با اشاره به شرکت بیش از یکصد کشور در راهپیمایی عظیم اربعین بیان کرد: پیام حرکت عظیم اربعین این است که شیعه امروز در اوج اقتدار و عزت است.

بخش جوکار ۲۵ درصد از وسعت و ۱۴ درصد از جمعیت کل شهرستان ملایر را به خود اختصاص داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی