چهارمحال و بختیاری در مبادله موافقتنامه‌های دستگاه‌های اجرایی رتبه دوم کشور را دارد


چهارمحال و بختیاری در مبادله موافقتنامه‌های دستگاه‌های اجرایی رتبه دوم کشور را دارد

شهرکرد- ایرنا- معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان با مبادله 92.5 درصد موافقتنامه‌های دستگاه‌های اجرایی رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

علی شهریارپور روز پنجشنبه در نهمین شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تاکید کرد: مبادله این موافقتنامه‌ها مربوط به ۲۴ دستگاه اجرایی استان بوده است این در حالی است که میانگین مبادله موافقتنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در کشور ۶۰ درصد است.

وی تصریح کرد: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته بقیه موافقتنامه‌های دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری تا نشست بعدی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مبادله می‌شود.

شهریارپور یادآور شد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری که تاکنون موافقتنامه‌های خود را مبادله نکرده‌اند هر چه سریع‌تر در این رابطه اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، تا مدتی قبل چهارمحال و بختیاری با مبادله ۹۴.۹ درصد موافقتنامه‌های دستگاه‌های اجرایی رتبه نخست کشور را داشت اما با ابلاغ ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار جدید به این استان مبالده موافقتنامه‌ها در استان به ۹۲.۵ درصد رسید و در جایگاه دوم کشوری قرار گفت.

معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همچنین برای تسریع در تخصیص اعتبارات مرتبط با حوزه کاری خود تلاش کنند.

وی گفت: از مجموع ۲۵ دستگاه اجرایی بهره‌مند از بودجه استانی در چهارمحال و بختیاری تاکنون ۲۴ دستگاه اجرایی وضعیت اعتبارات هزینه‌ای خود را مشخص کرده‌اند.

شهریارپور تاکید کرد: بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۹ برای مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری ابلاغ شده که باید پس از مطالعه آن نسبت به پیگیری امور مرتبط اقدام کنند.

وی افزود: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظفند اصلاح ساختار بودجه و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مرتبط با حوزه کاری خود را مد نظر قرار دهند.

به گزارش ایرنا، سند برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی برای ۳۷۵ روستای چهارمحال و بختیاری تهیه شده است.

در این نشست اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری کلیات اجرایی ۱۳ طرح مربوط به کارگروه امور زیربنایی، سند برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی و جابجایی اعتبارات تعمیر و تجهیز اداره کل امور اقتصادی و دارایی، دیوان محاسبات و بازرسی کل استان را تصویب کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید