پیشرفت 20 درصدی عملیات احداث محور تکاب - دندی


پیشرفت 20 درصدی عملیات احداث محور تکاب - دندی

مهاباد- ایرنا- فرماندار تکاب گفت: عملیات اجرایی احداث و تعریض جاده در محور تکاب - تخت سلیمان - دندی از 3 ماه گذشته آغاز شده و هم‌اینک از 20 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

فرماندار تکاب روز پنج‌شنبه در جریان بازدید از عملیات احداث این طرح در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت پیشرفت فیزیکی محور تکاب - تخت سلیمان - دندی مطلوب و مناسب است و امیدواریم تا پیش از آغاز فصل بارندگی و سرما بخشی از این محور آسفالت‌ شود.

وی اظهارداشت: عملیات اجرایی احداث و تعریض این محور به طول ۲۵ کیلومتر از سه راهی پهلوان تا روستای احمدآباد با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حال احداث است.

وی بیان کرد: برای احداث جاده و تعریض این محور تاکنون ۱۲ کیلومتر خاکبرداری و پنج کیلومتر خاکریزی و ۱۲ دهنه پل نیز احداث شده‌است.

زمانی ادامه داد: عملیات زیرسازی چهار کیلومتر از ابتدای محور تکاب - تخت سلیمان - دندی نیز به پایان رسیده و آماده آسفالت است که در صورت مساعد بودن شرایط آب‌ و هوایی تا ۲۰ روز آینده آسفالت‌ریزی خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر این در حال حاضر سه کیلومتر از این محور در حد فاصل سه‌راهی «بابانظر» تخت سلیمان تا روستای «قراولخانه» در حال بهسازی و آسفالت است.

فرماندار تکاب با بیان اینکه بهبود وضعیت محورهای مواصلاتی تکاب با جدیت پیگیری می‌شود گفت: در یک ماه گذشته نیز هشت کیلومتر از محور تکاب - بیجار آسفالت‌ریزی شده‌است.

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است که در منطقه‌ای کوهستانی با جاده‌های سخت‌گذر واقع شده و نزدیک‌ترین شهر این استان به زنجان محسوب می‌شود.

با آسفالت و بهسازی محور تکاب - تخت سلیمان - دندی راه دسترسی تکاب به استان زنجان کوتاه‌تر و هموارتر می‌شود.

وضعیت نامناسب زیرساخت‌های ارتباطی از جمله جاده‌های بین شهری از مهمترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم تکاب است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟