فرماندار آستارا خواستار رفع نیازهای معلولان شد


فرماندار آستارا خواستار رفع نیازهای معلولان شد

آستارا - ایرنا - فرماندار آستارا گفت: دولت از طریق بهزیستی به مراکز نگهداری معلولان کمک می‌کند و باید به مهارت‌آموزی و رفع نیازهای جامعه هدف در این شهرستان بیشتر توجه‌ شود.

حسن رستم زاد روز پنجشنبه در نشست با مدیر کل بهزیستی گیلان در فرمانداری آستارا افزود: مشارکت کارکنان بهزیستی برای تحول حوزه های اجتماعی ضروری است و برای پیشگیری از آسیب های طلاق و اعتیاد، به آموزش فراگیر نیاز است.

وی بیان کرد: ساخت مرکز خدماتی رفاهی برای مددجویان آستارا ضروری است و خوشبختانه بهزیستی، کارهای ارزشمندی برای اقشار نیازمند انجام داده و تلاش های کارکنان آن در کاهش آسیب های اجتماعی قابل تقدیر است.

فرماندار آستارا گفت: از موضوعات مهم بهزیستی، خودکفایی و امنیت اقتصادی و فرهنگی نیازمندان است و باید با برنامه ریزی مناسب، زمینه اشتغال و بازگشت گروه های آسیب پذیر به جامعه فراهم شود و این امر نیازمند کمک مددکاران و مشاوران است.

رستم زاد ادامه داد: کمک به همنوع در آموزه های دینی به عنوان وظیفه انسانی مورد تاکید قرار گرفته و خدمت در بهزیستی، از این منظر بسیار با ارزش و برجسته است.

حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان هم در این نشست، حمایت از معلولان جهت کارآفرینی و پیگیری مناسب سازی معابر را از برنامه های این اداره کل اعلام کرد.

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفرجمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و ۷۰۰ خانوار این شهرستان از خدمات اجتماعی و توانبخشی بهزیستی بهره مند هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین ساعت‌ هوشمند پیشنهادی بر اساس قیمت (اردیبهشت 1403)