نخستین جشنواره مسجد و فضای مجازی در یاسوج برگزار می شود


نخستین جشنواره مسجد و فضای مجازی در یاسوج برگزار می شود

یاسوج- ایرنا- مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین جشنواره مسجد و فضای مجازی آبان ماه امسال و پس از ماه صفر در شهر یاسوج مرکز این استان برگزار می شود.

علیرضا دولت آبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زمان دقیق برگزاری این جشنواره یک روزه به زودی تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره تولید محتوا در حوزه فضای مجازی برای مدیران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پوستر این جشنواره تهیه شده و به زودی در آیینی با حضور جمعی از مسئولان اجرایی و متولیان امور فرهنگی استان در شهر یاسوج رونمایی می شود.

دولت آبادی عنوان کرد: رونمایی از نرم افزار زیست بوم مجازی فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با نام «خانه فرهنگ» از دیگر برنامه های مهم در دستور کار ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان است.

وی ابراز داشت: پیش بینی می شود که این رونمایی تا پایان امسال در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد انجام شود.

دولت آبادی گفت: این نرم افزار از چند بخش آموزشی که به صورت الکترونیکی دوره برگزار کرده و سپس از کاربران آزمون می گیرد، تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: بخش بعدی این نرم افزار شامل سرگرمی و بازی با محوریت موضوع های مذهبی، فرهنگی و تاریخی است.

کهگیلویه و بویراحمد دارای ۶۱۲ کانون فرهنگی و هنری مساجد با ۵۶ هزار نفر عضو است که در زمینه های مذهبی، فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و ورزشی فعالیت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس