فرماندار مهریز راه‌اندازی جاده سلامت را خواستار شد


فرماندار مهریز راه‌اندازی جاده سلامت را خواستار شد

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز راه‌اندازی جاده سلامت و گسترش ورزش همگانی را در این شهرستان ضروری ذکر کرد و گفت: باید مسئولان امر در این مورد اقدام کنند.

رضا زارع‌زاده مهریزی روز پنجشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان با اشاره به ساماندهی پارک‌ها و تفرجگاه‌های منطقه افزود: پیگیری برای ساخت جاده سلامت باید در دستور کار مسئولان امر قرار گیرد.

وی ادامه داد: همکاری و تلاش دستگاه‌های مختلف برای توسعه و معرفی جاذبه تاریخی و گردشگری شهرستان به مسافران و گردشگران موضوعی است که به برنامه‌ریزی نیاز دارد.

این مسئول اظهار داشت: باید به بهترین وجه ممکن خدماتی مناسب برای هموطنانی که شهر ما را به عنوان مقصد یا مقصد سفر خود در نوروز و دیگر فصول سال انتخاب می‌کنند، به آنها ارائه کرد ، لازم است نهایت تلاش خود را برای رضایت‌مندی آنها به کار بست.

زارع‌زاده مهریزی اظهارداشت: تاکنون برای معرفی منطقه فعالیت‌هایی صورت گرفته است ولی به خاطر اهمیت موضوع اصلا کافی نیست و همت بیشتری را طلب می‌کند.

همچنین مجاهد کرباسی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهریز آماده‌سازی راه‌ها برای دسترسی آسان به تفرجگاه‌ها، ایجاد امنیت و آرامش در مناطق گردشگری برای حضور امن مسافران و گردشگران، ساماندهی اقامتگاه‌ها و خانه‌های مسافر را از مهمترین مسائل در ستاد خدمات سفر بیان کرد.

مهریز که بنای اولیه آن را به مهرنگار دختر انوشیروان ساسانی نسبت می‌دهند ۶۰۰ اثر تاریخی و فرهنگی دارد که تاکنون ۱۰۱ اثر آن در فهرست آثار ملی ثبت شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر