افزودن 3800 متر مربع فضای آموزشی و آزمایشگاهی به دانشگاه گرمسار


افزودن 3800 متر مربع فضای آموزشی و آزمایشگاهی به دانشگاه گرمسار

 رییس دانشگاه گرمسار از افتتاح سه هزار و ٨٠٠ متر مربع فضای آموزشی و آزمایشگاهی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا- رضا لحمیان در آیین جشن آغاز سال تحصیلی این دانشگاه که هم اکنون با حضور محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور و استاندار سمنان در حال برگزاری است اظهار کرد: تمام پروژه‌های عمرانی این دانشگاه در سه سال اخیر انجام شده است.

وی با اشاره به افتتاح دو پروژه این دانشگاه از افتتاح آنها به عنوان ره‌آورد آخرین سفر رئیس‌جمهور یاد کرد و افزود: پروژه‌های افتتاحی امروز این دانشگاه دربرگیرنده سه هزار و ٨٠٠ متر مربع فضای آموزشی و آزمایشگاهی و ۹ هزار و ۵٠٠ متر مربع فضا سازی است که با صرف ١٢٨ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسیده است.

رییس دانشگاه گرمسار از روند رو به رشد دانشگاه گرمسار خبر داد و خاطرنشان کرد: دانشگاه دولتی گرمسار بر اساس آمار سال ٩٧ رتبه ۶٨ را در کشور داراست و امیدواریم در سال تحصیلی جاری این رتبه ارتقا یابد.

لحمیان ادامه داد: این دانشگاه با بالای ٧٠ درصد، بالاترین درصد پذیرش در کنکور را در شهرستان گرمسار به خود اختصاص داده است.

رییس دانشگاه گرمسار از تطابق سند راهبردی این دانشگاه با اسناد بالادستی و استانی خبر داد و اظهار کرد: سند راهبردی دانشگاه که تا ١۴٠٧ طراحی شده منطبق بر سند آمایش استان است .

وی با تقدیر از همراهی‌های استاندار سمنان گفت: استاندار سمنان این سند راهبردی را مطالعه و بررسی ویژه کرده و حمایت و مساعدت بالایی در تغییر عنوان دانشگاه و اخذ مجوز رشته‌های جدید داشته اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی