کارخانه تولید بتن شهرداری خلخال راه‌اندازی شد


کارخانه تولید بتن شهرداری خلخال راه‌اندازی شد

اردبیل _ ایرنا _ سرپرست شهرداری خلخال گفت: پس از گذشت پنج سال توقف فعالیت در کارخانه تولید قطعات بتنی شهرداری ،این واحد تولیدی و صنعتی دوباره آغاز بکارکرد.

صلاح‌الدین برزگر روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه تولید قطعات بتنی شهرداری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کارخانه در سال ۱۳۹۲ راه‌اندازی و در سال ۱۳۹۳ به دلایل نامعلومی تعطیل شد.

وی گفت: پس مدت ها با توجه به نیاز شهرداری به فرآورده های تولیدی این واحد با تلاش کارکنان و مهندسان واحد فنی و با استفاده از اعتبارات داخلی شهرداری در چرخه تولید قرار گرفت.
وی با بیان اینکه با راه‌اندازی مجدد این واحد تولیدی در کنار تامین نیاز شهرداری به انواع قطعات بتنی هزینه‌های خرید و حمل آن نیز از لیست هزینه‌های پروژه‌های عمرانی شهرداری حذف می‌شود، افزود: فعالیت این کارخانه در تولید انواع جدول ، بلوک‌های بتنی معابر ، پارک‌ها و فضای سبز بوده و روزانه بیش از هزار و ۲۰۰ بلوک بتنی در این کارخانه تولید می‌شود.

او گفت: با راه‌اندازی این واحد تولیدی، نیاز سه شهرداری خلخال، کلور و هشجین به انواع قطعات بتنی آماده و پازل‌های مورد نیاز بهسازی معابر ،پیادهروسازی معابر و کانال‌کشی برای هدایت آب‌های سطحی تامین خواهد شد.

سرپرست شهرداری خلخال بیان کرد: برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهری بیش از چهار هزار متر بلوک و قطعات بتنی آماده نیاز است که با راه‌اندازی این کارخانه تولید قطعات بتنی تولید شده برای بهسازی معابر مختلف و اجرای طرح‌های عمران شهری بکار گرفته خواهد شد.
او گفت: تلاش جمعی همکاران شهرداری بر سامان یافتن خلخال در عرصه‌های مختلف از جمله حوزه نظافت و بهداشت، زیباسازی شهری ،اجرای پروژه‌های عمرانی ، مناسب‌سازی معابر و مبادی ورودی شهر متمرکز شده است.
برزگر اظهارداشت: ورودی‌های شهر خلخال نیازمند مناسب‌سازی شایسته برای ورود گردشگران از سمت اردبیل، کوثر، هشجین، جاده جدید سرچم و جاده‌های منتهی به استان گیلان از جمله اسالم ،پونل،ماسوله ،ماسال و شاهرود است که اجرای این کار در اولویت برنامه‌های اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است