شعار همه جانبه استقلالی‌ها علیه فتحی/ بازیکنان خواهان پایان فحاشی‌ها شدند


شعار همه جانبه استقلالی‌ها علیه فتحی/ بازیکنان خواهان پایان فحاشی‌ها شدند

هواداران استقلال به شدت علیه مدیرعامل این باشگاه و داور بازی شعار دادند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال استقلال و فجر سپاسی امروز (پنجشنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلالی‌ها در این نیمه فشار زیادی به روی دروازه فجر وارد کردند تا بتوانند به گل برتری برسند اما دیرک و خط دفاعی فجر مانع از رسیدن استقلالی‌ها به هدفشان شدند.

سوت‌های پیام حیدری در برخی صحنه‌ها اعتراض هواداران استقلال را به همراه داشت که مهم‌ترین اعتراض آن‌ها به صحنه مشکوکی بود که توپ در داخل محوطه جریمه به دست مدافع فجر برخورد کرد.

آندره‌آ استراماچونی در دقیقه ۸۲ تصمیم گرفت تا مرتضی تبریزی را به جای قائدی به داخل زمین بفرستد. پیش از انجام این تعویض هواداران استقلال برخلاف بازی‌های قبلی تبریزی را تشویق کردند و امید به گل‌زنی او داشتند.

هواداران استقلال در دقایق پایانی بازی علیه فتحی، مدیرعامل استقلال شعار دادند.

استقلال در دقایق پایانی بازی صاحب ضربه کرنر شد که پیام حیدری اجازه زدن این ضربه را نداد. این اقدام باعث اعتراض هواداران و فحاشی دوباره به پیام حیدری شد. در این صحنه بازیکنان استقلال از هواداران خواستند که فحاشی‌ها پایان پیدا کند.

پس از پایان فحاشی به داور بازی، هواداران استقلال بسیار بلندتر علیه فتحی شعار دادند و خواستار رفتن او شدند. سپس آن‌ها فتح‌الله‌زاده را تشویق کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در