رسانه‌ها در راستای اعتمادسازی اجتماعی تلاش‌کنند


رسانه‌ها در راستای اعتمادسازی اجتماعی تلاش‌کنند

مهاباد- ایرنا- فرماندار تکاب با بیان نقش غیرقابل انکار رسانه‌ها گفت: رسانه ها باید با طرح مطالبات مردم در راستای اعتمادسازی و توسعه جامعه حرکت کنند.

به گزارش ایرنا، محمود زمانی روز پنج‌شنبه در دیدار با مسوول ایرنای دفتر مهاباد اظهار داشت: نگاه حرفه‌ای و مستقل گرایانه رسانه‌ها می‌تواند موجب افزایش شفاف‌سازی و ایجاد اعتماد عمومی شود و از این رو خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در این زمینه نقش مهم و محوری دارند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید بسترساز افزایش سرمایه اجتماعی و ارتقای اعتماد عمومی در میان آحاد مردم شوند اظهار داشت: با اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف و ارائه اطلاعات درست به جامعه، اعتمادسازی به وجود آمده و شاهد افزایش سرمایه‌های اجتماعی در کشور خواهیم‌ بود.

وی با بیان اینکه دولت نگاه ویژه‌ای به رسانه‌ها دارد ادامه داد: نقد و بررسی عملکردها و ارائه راهکارها به مسوولان می‌تواند زمینه‌ای را فراهم کند تا مصوبات دستگاه‌های دولتی کاربردی بوده و پشتوانه پژوهشی و اجرایی داشته باشد.

«زمانی» گفت: با حرکت در مسیر شفاف‌سازی و اعتمادسازی اجتماعی، راهکارهای رسانه‌ها می‌تواند نصب‌العین مدیران قرار گرفته و موجب بهبود عملکردها و ارائه خدمات به شهروندان شود.

وی با بیان اینکه ایرنا با فعالیت حرفه‌ای و اعتمادساز، نقش مهم و موثری در تحقق، تبیین و تقویت اهداف و عملکرد دولت ایفا می‌کند اضافه‌کرد: اثر بخشی و تاثیرگذاری فعالیت رسانه‌ای ایرنا در تبیین و تقویت اهداف و دستاوردهای دولت بسیار حائز اهمیت و قابل توجه است.

مسوول ایرنای مهاباد نیز در این دیدار اظهار داشت: این خبرگزاری بر اساس رسالت خبری خود نگاه ویژه‌ای به پوشش رسانه‌ای رویدادهای شهرهای جنوب آذربایجان غربی دارد.

منوچهر صمدی افزود: ایرنا تلاش می‌کند میزان تاثیرگذاری خود در روند توسعه شهرها و حل مشکلات و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی را با النعکاس مطلوب آنها را بخوبی ایفا کند.

وی با اشاره به انعکاس حداکثری اخبار و رویدادهای این شهرستان در ایرنا، بیان کرد: این خبرگزاری مصمم است با همکاری فرماندار و مدیران ادارات تکاب در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری، طبیعی و تاریخی و ظرفیت‌های غنی این شهرستان در بخش‌های مختلف از جمله اقتصادی و فرهنگی و هنری در راستای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه این شهرستان فعالیت کند.

وی اضافه کرد: این شهرستان دارای پتانسیل‌های بسیار بالایی در بحث گردشگری است که انعکاس آن می‌تواند موجب توسعه این صنعت در این منطقه شود.

دفتر نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی اواخر دهه ۱۳۶۰ در مهاباد تاسیس شد و این دفتر هم‌اکنون شهرهای مهاباد، میاندوآب، شاهین‌دژ، بوکان، سردشت، اشنویه و تکاب را زیر پوشش خبری خود دارد.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک