گیت‌های الکترونیکی ورزشگاه مسجدسلیمان جمع‌ می‌شوند؟


گیت‌های الکترونیکی ورزشگاه مسجدسلیمان جمع‌ می‌شوند؟

با توجه به انجام نشدن تعهدات شرکت نفت و گاز بهره‌برداری مسجدسلیمان نسبت به شرکتی که گیت‌های الکترونیکی را در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان نصب کرده بود، این شرکت نیز در حال جمع‌آوری گیت‌های الکترونیکی خود از این استادیوم است.

به گزارش ایسنا، با توجه به انجام نشدن تعهدات شرکت نفت و گاز بهره‌برداری مسجدسلیمان نسبت به شرکتی که گیت‌های الکترونیکی را در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان نصب کرده بود، این شرکت نیز در حال جمع‌آوری گیت‌های الکترونیکی خود از این استادیوم است، ضمن این‌که سیستم مربوط به این گیت‌ها را از مدار خارج کرده است و اکنون قابل استفاده نیستند.

یکی از الزامات فدراسیون برای لیگ نوزدهم جهت میزبانی تیم‌ها از دیدارهای خانگی، نصب گیت‌های الکترونیکی است و با توجه به مشکلی که در مسجدسلیمان پیش آمده است، احتمالا این بازی روز دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه غدیر اهواز و بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این زمینه به ایسنا، گفت: این استادیوم متعلق به شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان است و هزینه کردن در آن ربطی به مصوبات وزارت نفت ندارد و جزو زیرساخت‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز محسوب می‌شود و این شرکت نیز باید برای استادیوم هزینه کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند