آخرین اخبار از نقل و انتقالات اینتر؛ از ایده جذب ابراهیموویچ در ژانویه تا خوشبینی نسبت به فروش قطعی ماریو در تابستان


آخرین اخبار از نقل و انتقالات اینتر؛ از ایده جذب ابراهیموویچ در ژانویه تا خوشبینی نسبت به فروش قطعی ماریو در تابستان

زلاتان ابراهیموویچ، ماریو مانژوکیچ و کیتا بالده گزینه های اینتر در صورتی که این تیم تصمیم به تقویت خط حمله...

طرفداری- اینتر امیدوار است بازیکنانی را که به تیم های دیگر قرض داده، در ماه ژوئن به فروش برساند تا بتواند خریدهای مهمی را در تابستان 2020 انجام دهد.

ژوائو ماریو در تابستان 2019 بود که به صورت قرضی و با حق خرید اختیاری 18 میلیون یورویی، راهی لوکوموتیو مسکو شد. به گزارش فابریتزیو رومانو، این باشگاه روسی تاکنون از عملکرد هافبک پرتغالی که به سرعت با فوتبال این کشور تطبیق پیدا کرد، بسیار راضی بوده و بنابراین این موضوع سبب شده نراتزوری برای دائمی شدن قرارداد قرضی او خوشبین باشد. ماریو نیز از حضور در لوکوموتیو رضایت داشته و اگر این تیم به مانند فصل جاری، برای فصل آینده نیز راهی لیگ قهرمانان شود، آنگاه او از حضور به صورت بلند مدت در آنجا استقبال خواهد کرد.

خبری دیگر از اینتر در مورد وضعیت خط حمله این تیم است. به گزارش کارلو لائودیزا از گاتزتا دلا اسپورت، در چند هفته آینده مشخص می شود که اینتر پس از مصدومیت الکسیس سانچز، به دنبال جذب یک فوروارد در ژانویه خواهد بود یا نه. اگر پاسخ مثبت باشد سه گزینه برای این تیم وجود خواهد داشت. زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم تیم لس آنجلس گلکسی که در انتهای سال جاری میلادی، قراردادش با این تیم به اتمام می رسد یکی از گزینه ها خواهد بود. ماریو مانژوکیچ، مهاجم یوونتوس و همچنین کیتا بالده، فوروارد موناکو که فصل قبل به صورت قرضی در اینتر حضور داشت نیز گزینه های دیگر هستند. با این حال در حال حاضر چیزی که مشخص است این موضوع است که اولویت اینتر برای ژانویه، جذب یک هافبک خواهد بود. اگر پیشنهادی برای هافبک های نیمکت نشین این تیم از راه برسد مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. ماتیاس وسینو جدی ترین گزینه ای محسوب می شود که تحت نظر است و اگر می خواهد شرایطش تغییر کند، باید تا ژانویه خود را نشان دهد. اینتر به دنبال هافبکی است که بتواند به بهترین شکل خواسته های کونته را در زمین اجرا کند.

در پایان به خبری در مورد بازیکنان قرضی افعی ها اشاره می کنیم. به گزارش وبسایت اف سی اینتر 1908، این تیم در حال حاضر بازیکنان زیادی را دارد که به صورت قرضی در تیم های دیگر حضور دارند. علاوه بر ژوائو ماریو، اینتر می تواند تا ژوئن 2020 از فروش بازیکنانی مثل مائورو ایکاردی، راجا ناینگولان، دالبرت هنریکه، گابریل باربوسا، ایوان پریشیچ و یان کارامو که به صورت قرضی در تیم های دیگر عضویت دارند، بیش از 160 میلیون یورو درآمد داشته باشد و در صورت چنین اتفاقی، آنها می توانند در تابستان آینده خرید های مهمی انجام دهند. نراتزوری امیدوار باقی می ماند که بازیکنان نامبرده شده(به جز کارامو که بند حق خریدش اجباری است) در تیم های فصل جاری خود بدرخشند تا بند حق خرید آنها فعال شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم