65 درصد زائران اربعین با وسائل شخصی به مناطق مرزی آمدند/ تردد منظم زائران در 2 سوی مرز مهران


65 درصد زائران اربعین با وسائل شخصی به مناطق مرزی آمدند/ تردد منظم زائران در 2 سوی مرز مهران

وزیر کشور گفت: تردد زائران اربعین در 2 سوی مرز مهران منظم است.

وزیر کشور گفت: تردد زائران اربعین در ۲ سوی مرز مهران منظم است.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نظم و ترتیب تا سه روز پس از اربعین نیز ادامه دارد، افزود: با توجه به تراکم و ازدحام زائران برای بازگشت براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همکاری خوب مردم نگرانی بابت بازگشت زائران به کشور وجود ندارد.

وی با بیان اینکه همراهی مردم و زائران سبب مدیریت سفر بازگشت زائران شده، اظهار کرد: از سه روز قبل ورودی‌ زائران به کشور نسبت به خروجی‌ها افزایش پیدا کرده و به ازای هر یک‌نفر خروجی ۱۰ زائر وارد مرز مهران می‌شود و اگر نظم به همین ترتیب رعایت شود مشکل خاصی در برگشت نخواهیم داشت.

وزیر کشور با اشاره به اینکه هم‌اکنون تردد در مرزها روان است، یادآور شد: هرچند ما ۳۶۰ هزار خروج ظرف یک‌روز را در مرز مهران تجربه کردیم اما با بکارگیری همه امکانات از جمله حمل‌ونقل و اسکان این ازدحام تردد به خوبی مدیریت شد.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه حدود ۶۵ درصد زائران اربعین با وسائل شخصی به مناطق مرزی آمدند، تاکید کرد: زائران در بازگشت برای جلوگیری از هر گونه مشکلی، در طول مسیر استراحت کافی داشته باشند. برای اینکه زائران در اوج ازدحام نهایی بازگشت به کشور دچار مشکل احتمالی نشوند باید با همین روند ورودشان به کشور از مرزهای چهارگانه را مدیریت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی