دو مدال برای قایقرانی ایران در مسابقات ماراتن آسیا


دو مدال برای قایقرانی ایران در مسابقات ماراتن آسیا

تهران- ایرنا- نمایندگان قایقرانی ایران در رقابت‌های ماراتن قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان صاحب دو مدال طلا و برنز شدند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، مسابقات ماراتن قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا همزمان ۲۵ تا ۲۸ مهرماه در شهر شائوشینگ کشور چین در حال برگزاری است و تیم ملی قایقرانی ماراتن ایران با ترکیب ۴ قایقران در رده سنی بزرگسالان، زیر ۲۳ سال و جوانان به این مسابقات اعزام شد.

«صادق زمانی» ‌نماینده قایقرانی ایران در مسافت کوتاه و رده بزرگسالان در بین حریفان خود به مقام نخست رسید و صاحب مدال طلای آسیا شد.

«رضا رئیسی» دیگر نماینده کشورمان در بین حریفان آسیایی گروه خود پنج شد. دو قایقران از کشور چین نیز به ترتیب دوم و سوم آسیا شدند.

در مسابقه ماراتن جوانان نیز «ایلیا نادرنژاد» به آب زد و به مدال برنز آسیا رسید. در این مسابقه قایق‌های چینی در جایگاه اول و دوم آسیا ایستادند.

«عباس صیادی» به عنوان مربی تیم ملی ماراتن هدایت قایقرانان را در این مسابقات بر عهده دارد و ایلیا نادرنژاد در رده سنی جوانان، محمدرضا صیادمومن در رده سنی زیر ۲۳ سال و صادق زمانی و رضا رئیسی در رده سنی بزرگسالان نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها هستند.

ملی‌پوشان قایقرانی روئینگ و کانوپلو نیز رقابت‌های قهرمانی آسیا و کاپ آسیا را پیش‌رو دارند و به زودی راهی کره‌جنوبی و چین خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...