کیت میدلتون در لباس سنّتی زنان پاکستان


 کیت میدلتون در لباس سنّتی زنان پاکستان

از همان لحظه‌ای که دوشس کمبریج کیت میدلتون از هواپیما خارج شد، توجه همه به ویژه پاکستانی‌ها را به خود جلب کرد، این نخستین بار نیست که او با لباس‌ها و استایلش مورد توجه قرار می‌گیرد، این بار او با لباس سنتی پاکستانی، به رنگ...

از همان لحظه‌ای که دوشس کمبریج کیت میدلتون از هواپیما خارج شد، توجه همه به ویژه پاکستانی‌ها را به خود جلب کرد، این نخستین بار نیست که او با لباس‌ها و استایلش مورد توجه قرار می‌گیرد، این بار او با لباس سنتی پاکستانی، به رنگ آبی تورکواز دیده می‌شود. (رنگ فیروزه‌ای که با نام تورکواز در دنیا نیز شناخته می‌شود، تنالیته‌ای از رنگ آبی است که متمایل به رنگ سبز بوده و ترکیب بی نظیری از این دو رنگ به شمار می‌رود.)

 کیت میدلتون در لباس سنّتی زنان پاکستان

کیت و همسرش شاهزاده ویلیام در چهارچوب سفر پنج روزه سلطنتی به پاکستان رفتند، عروس سلطنتی لباس سنتی زنان پاکستان یک پیراهن بلند و شلوار پوشیده بود که خانم کاترین والکر Catherine Walker این لباس را برای او طراحی کرده بود.

کیت میدلتون که به شیک پوشی شهرت دارد، در لباس سنتی هم جانب سلیقه را رعایت کرده است، رنگ آبی در طیف‌های مختلف از پررنگ تا کمرنگ در لباس او وجود دارد، یقه لباس او شل با چین و شکن‌هایی است که به لباس او انعطاف می‌بخشد و حرکت‌های او را منحصر به فرد نشان می‌دهد. آستین‌های دکمه دار، و کفش‌های کفش پاشنه بلند «استیلتو» با رنگ «نود» از برند Rupert Sanderson. (رنگ نود یکی از زیبا‌ترین رنگ‌ها برای لباس، رژ لب و کفش است. نود شامل رنگ هاییست که پایه‌ی کرمی و یا بژ دارند.)

 کیت میدلتون در لباس سنّتی زنان پاکستان

مو‌های او مثل همیشه روی شانه‌ها رها شده اند. آرایش لایت و ملایم با سایه چشم اسموکی با خط چشم بلند و رژ لب صورتی، چهره او را مملوء از آرامش نشان می‌دهند.

استایل کیت میدلتون در دیدار اخیرش از پاکستان، ما را به یاد پرنسس دایانا می‌اندازد، او نیز لباس در خلال دیدارش از پاکستان در سال ۱۹۹۶ میلادی، لباس سنتی زنان این کشور عبارت از پیراهن بلند و شلوار به رنگ آبی را انتخاب کرده بود.

 کیت میدلتون در لباس سنّتی زنان پاکستان

در ایستگاه اول این دیدار، کیت میدلتون و ویلیام از یک مدرسه در اسلام آباد دیدن کردند، او باز هم لباس سنتی پوشیده و شالی روی شانه اش انداخته بود، این بار لباس او را یک طراح لباس پاکستانی به نام خانم ماهین خان Maheen Khan طراحی کرده و برای او یقه لباس گلدوزی شده با رنگ سفید در نظر گرفته بود.

منبع: تابناک با تو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی