سی و سومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه برگزار شد


 سی و سومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه برگزار شد

سی و سومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه با حضور حسین رحمتی عضو هیأت مدیره بانک رفاه و نمایندگان دادستانی کل کشور و بانک مرکزی ج.ا.ا، 24 شهریور ماه سالجاری برگزار شد.

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، رحمتی در این مراسم با ابراز خرسندی از اینکه این مراسم همه ساله به صورت منظم و با همراهی و نظارت دستگاه‌های ذی‌ ربط نظارتی به صورت با کیفیت برگزار می‌شود گفت: به لطف خدا و با اذعان هیأت نظارت بر قرعه‌کشی، بانک رفاه یکی از بانک‌های منظم و شفاف در این زمینه به شمار می‌رود. برگزاری منظم و دقیق این رویداد، حاصل تلاش جمعی و گروهی کارکنان خدوم و تلاشگر بانک است.
رحمتی با تصریح بر اینکه تمامی مراحل و فرایندهای قرعه‌کشی در بانک رفاه به صورت مکانیزه صورت می‌پذیرد، گفت: مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک رفاه اعتقاد دارند که هرچه روند برگزاری این مراسم با کیفیت‌تر باشد و با عدالت و شفافیت کامل‌تری برگزار شود، سپرده‌گذاران محترم تشویق می‌شوند که در سنت خداپسندانه قرض‌‍‌الحسنه مشارکت بیشتری داشته باشند.
عضو هیأت مدیره بانک رفاه همچنین به ارائه گزارشی پیرامون ایفای مسئولیت‌های اجتماعی بانک پرداخت و افزود: خوشبختانه بانک در این حوزه حضور فعال و ثمربخشی داشته و در حوزه‌هایی نظیر سلامت، حمایت از بنیان خانواده و افراد بی بضاعت و آموزش و پرورش اقدامات خوبی انجام داده است. امیدواریم روند مطلوب ایفای تعهدات اجتماعی در بانک همانند گذشته پر توان ادامه یابد.
وی با بیان اینکه کل مبلغ جوایز قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه، حداکثر 2 درصد کل میانگین منابع قرض‌الحسنه بانک است، افزود: کل مبلغ جوایز قرعه کشی حساب های قرض الحسنه سال 97 بالغ بر 431 میلیارد ریال است که شامل کمک هزینه خرید واحد مسکونی، کمک هزینه خرید خودرو داخلی، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه خرید صنایع دستی و هدایای نقدی بوده و برندگان در این مراسم با حضور هیأت نظارت مشخص می شوند.
رحمتی در خاتمه با تبریک به برندگان جوایز، ابراز امیدواری کرد که روند مطلوب قرعه‌کشی‌ها در بانک رفاه استمرار یابد و مشتریان بیشتری با سپرده گذاری در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.
جوایز این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک شامل 158 فقره کمک هزینه خرید واحد مسکونی هریک به ارزش یک میلیارد ریال، 158 فقره کمک هزینه خرید خودرو داخلی هر یک به ارزش 300 میلیون ریال، 158فقره کمک هزینه سفر به عتبات عالیات هر یک به ارزش 10 میلیون ریال و میلیون ها ریال جایزه نقدی است.
گفتنی است اسامی برندگان این دوره به زودی از طریق پایگاه اینترنتی بانک رفاه به نشانی www.refah-bank.ir اعلام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک