سولسشائر: دیگر به دنبال خرید هر بازیکنی نیستیم؛ فروش لوکاکو تصمیم درستی بود


سولسشائر: دیگر به دنبال خرید هر بازیکنی نیستیم؛ فروش لوکاکو تصمیم درستی بود

سرمربی منچستریونایتد نگرانی بابت آینده اش در این تیم ندارد.

سرمربی منچستریونایتد نگرانی بابت آینده اش در این تیم ندارد.

به گزارش وبسایت نود، اوله گونار سولسشائر که تیمش در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده و در رده دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارد در آستانه بازی روز یکشنبه با لیورپول ضمن دفاع از تصمیمش برای فروختن روملو لوکاکو عنوان کرده یونایتد آماده خرید بازیکن در ژانویه است.

سولسشائر به اسکای اسپورت گفته:«شاید در یک یا دو بازی به چند بازیکن باتجربه تر نیاز داشتیم اما فروختن لوکاکو و سانچز تصمیم درستی بود. همه بازیکنانی که اینجا هستند می خواهند نهایت تلاش خودشان را برای موفقیت تیم بکنند. آنطور که می خواستیم نتیجه نگرفتیم اما من از فروختن بازیکنانی چون لوکاکو و سانچز پشیمان نیستم.

خرید بازیکن در ژانویه سخت است اما مطمئنم اگر مورد مناسبی پیش بیاد حتما خرج خواهیم کرد. شاید بازیکنان باتجربه ای بتوانیم جذب کنیم که به جوان تر ها کمک کنند. همه چیز به این بستگی دارد که چه کسانی در دسترس باشند. پول آماده است اما تنها می خواهیم بازیکنانی که مناسب هستند را بخریم.

ما برنامه سه ساله ای داریم و من پس از هر باخت نیازی به حمایت شدن از سوی مدیران ندارم. باشگاه برنامه بلندمدتی دارد. ما سعی کردیم ساختاری برای باشگاه درست کنیم و حالا مطمئنم که ساختار مناسبی ایجاد کردیم.»

۲۰۳۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر