معارفه امامی یگانه به عنوان سرپرست فرمانداری اردبیل


معارفه امامی یگانه به عنوان سرپرست فرمانداری اردبیل

بعد از نزدیک به 6 سال جواد زنجانی از فرمانداری اردبیل رفت تا این مسئولیت به مسعود امامی یگانه سپرده شود که در گام اول با حکم سرپرستی این سمت را عهده‌دار شد.


به گزارش ایسنا، سرپرست فرمانداری اردبیل در این مراسم به اهمیت شهرستان اردبیل و تمرکز 50 درصد جمعیت استان در این شهرستان به عنوان یک امانت و مسئولیت سخت و سنگین اشاره کرد و گفت: این کار مسئولیت سنگین می‌طلبد که به دور از حاشیه و نگاه سیاسی تنها به گره‌گشایی مشکلات مردم بپردازیم و در انجام وظایف خطیر بتوانیم موفق عمل کنیم.
امامی یگانه ضرورت همراهی و همکاری بخش خصوصی و همه دستگاه‌های اجرایی را در رفع مشکلات مردم و ضعف‌ها و نقص‌ها مهم ارزیابی کرد و افزود: ما در غلبه بر مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیازمند احساس مسئولیت جمعی در حوزه‌های مختلف هستیم تا بتوانیم از توان همه برای رفع مشکلات و نارسائی‌ها بهره بگیریم.
وی ادامه داد: ما در حوزه‌های مختلف به ویژه فعالیت‌های عمرانی بر کارها اشرافیت داریم و یکی از دغدغه‌های شهر اردبیل را تامین آب شرب به عنوان یک ضرورت اساسی می‌دانیم و بر این باوریم که در مصرف آب به شرایط هشدار رسیده‌ایم و نیازمند رفع مشکلات و نارسائی‌ها در این بخش هستیم.
سرپرست فرمانداری اردبیل از اختصاص 120 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فاضلاب این شهر از محل فاینانس داخلی و به دنبال سفر مدیران عامل بانک‌های کشور به استان خبر داد و تصریح کرد: در کنار این امر در حوزه خدمات شهری با همراهی شورا و شهرداری اردبیل سعی جدی خواهیم داشت تا گره ترافیکی را در اردبیل گشوده و نسبت به راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک و نصب دوربین‌های هوشمند اقدام کنیم.
امامی یگانه ضرورت توسعه توسعه مراکز خدماتی، سرویس‌های بهداشتی و توجه به تنظیف شهری را به ویژه در ورودی‌ها و خروجی شهر مهم دانست و بیان کرد: در حوزه بازیافت زباله در شهر اردبیل اقدام خوبی با محوریت تفکیک از مبدا شروع شده و امیدواریم این پروژه نیمه تمام به سرانجام رسیده و امکان رفع آسیب‌ها و مشکلات در این بخش فراهم آید.

تخریب و تخطئه در انتخابات ممنوع
سرپرست فرمانداری اردبیل به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی، اقتصادی و گردشگری در اردبیل اشاره کرد و گفت: ساخت چندین هتل سه، چهار و پنج ستاره در اردبیل با اخذ مجوزهای قانونی شروع شده که انتظار می‌رود با تکمیل آن حوزه گردشگری در مرکز استان رونق بیشتری بگیرد.
امامی یگانه نزدیکی انتخابات را نیز یادآور شد و افزود: در انتخابات مجلس جلب مشارکت مردم برای حضور پرشور در صحنه انتخابات ضروری است و ما به دور از سلایق سیاسی، حزبی و گروهی سعی خواهیم کرد سلامت انتخابات را تضمین کنیم.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد: فضا برای حضور تمام کاندیداها از هر جریان سیاسی، گروهی و حزبی در انتخابات مجلس مهیاست و تلاش می‌کنیم تا در یک فضای آرام و رقابتی همه کاندیداها پای صحنه بیایند تا به دور از تخریب و تخطئه دیگران صحنه یک رویداد سیاسی سالم را رقم بزنیم.
امامی یگانه در پایان ماموریت اصلی فرمانداری در انتخابات را در کنار صیانت از آرا موضوع امانتداری اعلام اظهار کرد: رعایت اصل امانتداری و بی‌طرفی در انتخابات را به عنوان اولویت اصلی مدنظر قرار می‌دهیم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403