استانداری مازندران خواستار هماهنگی با فرمانداران در انتصاب مدیران ادارات شد


استانداری مازندران خواستار هماهنگی با فرمانداران در انتصاب مدیران ادارات شد

ساری - ایرنا - استانداری مازندران دستور داد که مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان انتصاب مسئولان شهرستانی را با هماهنگی فرمانداران انجام بدهند.

استانداری مازندران امروز پنجشنبه در نامه‌ای به امضای حسن خیریانپور ، دبیر شورای اداری و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خطاب به تمامی مدیران کل دستگاه های اجرایی مازندران ارسال کرد که موضوع این نامه ضرورت تعامل ، ارتباط و هماهنگی لازم با فرمانداران شهرستان هااست.

در این نامه آمده است که با توجه به جایگاه فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ها که مسئولیت نظارت عالیه بر امور شهرستان ، هماهنگی و حفظ سیاست های عمومی دولت را در منطقه برعهده دارد برای تسهیل در اجرای امور و انجام بهینه و مطلوب وظایف نکاتی را متذکر و انتظار می رود که این نکات مورد نظر قرار بگیرد و اجرا شود .

علاوه بر هماهنگی در انتصاب مسئولان شهرستان با فرمانداران ، تعامل ، ارتباط و هماهنگی مطلوب با فرمانداران ، پاسخگویی سریع و بموقع به مکاتبات و تماس های تلفنی فرمانداران از دیگر مواردی است که استانداری مازندران در این نامه به مدیران کل دستگاه ها گوشزد کرده است .

استانداری مازندران پیگیری ، نظارت ، مراقبت و تسهیل در امور شهرستان ها را ضروری دانست و متذکر شد : مدیران کل دستگاه های اجرایی استان به گونه ای برنامه ریزی بکنند که به صورت متناوب و مداوم مدیر کل و معاونان مربوطه از شهرستان های تابعه بازدید بکنند و در جریان روند انجام امور جاری طرح ها و مشکلات مردم در ادارات تابعه قرار بگیرند و در جلسات با فرماندار شهرستان مسائل را ارزیابی بکنند.

واسپاری تصمیم گیری در امور شهرستان ها به روسای ادارات همان شهرستان و اعلام برنامه های برگزاری همایش و بازدید مسئولان کشوری به فرمانداران از دیگر مواردی است که استانداری مازندران از مدیران کل دستگاه های اجرایی خواست که این موارد را در برنامه کاری تعامل خود با فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ها قرار بدهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید