وزیران کشور و راه و شهرسازی از پایانه مرزی مهران بازدید کردند


وزیران کشور و راه و شهرسازی از پایانه مرزی مهران بازدید کردند

ایلام - ایرنا - وزرای کشور و راه و شهرسازی روز پنجشنبه از پایانه مرزی مهران به عنوان یکی از چهار کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی بازدید کردند.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به همراه رییس ستاد اربعین و استاندار ایلام از خروجی پایانه مرزی، بیمارستان‌ها و بخش‌های مختلف پایانه مرزی مهران بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت تردد زائران اربعین حسینی و خدمت‌رسانی به آنها قرار گرفتند.

وزیر کشور همچنین در ادامه حضور در مرز، از مواکب مردمی در اطراف پایانه مرزی مهران دیدن کرد و با تعدادی از موکب‌داران منطقه که در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند دیدار و گفت و گو کرد.

برخی ازموکب‌داران از حضور صمیمی وزیر کشور ابراز خرسندی کردند.

وزیر کشور در سفر به استان ایلام قرار است در نشست ستاد اربعین این استان شرکت و آخرین تصمیمات برای تسهیل در روند آمد و شد زائران حسینی را بررسی کند.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام آخرین آمار تردد زائران از اول ماه صفر تا ساعت ۱۰ صبح امروز ۱۸ صفر را ۲ میلیون و ۷۰۵ هزار و ۸۷۲ نفر اعلام کرد که از این میزان تردد یک میلیون و ۷۳۳ هزار و ۱۲۳ نفر خارج و ۹۷۲ هزار و ۷۴۹ نفر نیز پس از زیارت عتبات عالیات به کشور بازگشته‌اند.

شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

پیش‌بینی می‌شود در ایام اربعین امسال ۷۰ درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند و هم اکنون به طور معمول در این ایام روزانه بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مرز مهران راهی عتبات عالیات می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد