انصاری فرد: جای ترابی و خلیل‌زاده در تیم ملی خالی بود


انصاری فرد: جای ترابی و خلیل‌زاده در تیم ملی خالی بود

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: جای مهدی ترابی و شجاع خلیل‌زاده در جمع ملی‌پوشان در دیدار با بحرین خالی بود و امیدوارم سرمربی تیم ملی در دیدارهای آینده از این بازیکنان استفاده کند.

محمد حسن انصاری فرد امروز (پنجشنبه) و در مراسم معارفه افشین پیروانی به عنوان مدیر جدید تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: هر دو طرف برای بر طرف شدن مشکلات مالی پیشنهادهای خود را داده‌اند و ما منتظر جواب برانکو ایوانکوویچ هستیم تا حل این مساله در مجامع قضایی بین المللی ادامه نیابد و به صورت مسالمت آمیز حل شود.

مدیرعامل پرسپولیس افزود: ابتدا باید از زحمات محسن خلیلی تشکر کنم که تلاش‌های زیادی برای تیم انجام داد و حتی در مقطعی نیز از جیب خود هزینه کرد. اما افشین پیروانی نیز از نظر باشگاه در سمت مدیریت با سابقه‌تر و حرفه‌ای‌تر است و امیدوارم در این کار جدید موفق باشد.

وی درباره علت غیبت محسن خلیلی در مراسم تودیع و معارفه گفت: ‌شب گذشته از خلیلی خواستم در این مراسم حاضر شود و حتی پست مشاوره مدیرعامل نیز به او پیشنهاد دادم که قبول نکرد. ولی درهای باشگاه همیشه بر روی او باز است زیرا او پیشکسوت پرسپولیس است و حقوق و مزایا او نیز تا ریال آخر پرداخت خواهد شد.

انصاری‌فرد درباره اینکه آیا گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس گفته که باید این تغییر انجام شود یا خیر؟ گفت:‌ بهتر است وارد جزئیات نشوید. زیرا لازم بود این تغییر انجام شود.

انصاری فرد درباره اینکه شرایط تیم ملی را در غیاب بعضی از بازیکنان پرسپولیس چگونه ارزیابی می کند؟ بیان کرد: به نظرم جای مهدی ترابی و شجاع خلیل زاده در تیم ملی خالی بود و امیدوارم مارک ویلموتس سرمربی تیم در دیدارهای آینده از این دو بازیکن استفاده کند.

وی در خصوص اینکه با انتخاب ایرج عرب به عنوان سرپرست فدراسیون دو و میدانی آیا او به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خواهد ماند یا خیر؟، اظهار داشت:‌ این به نظر وزیر ورزش و جوانان بستگی دارد و من در این باره اطلاعی ندارم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود پیروانی برای حضور در جمع سرخپوشان تعهد داده است، گفت: متاسفانه این خبر دروغی بود که نشر یافت و صحت ندارد. زیرا پیروانی افتخار و اسطوره پرسپولیس است و ما نیز به حضور او در باشگاه علاقه‌مند بودیم.

انصاری‌فرد با تاکید بر اینکه باشگاه مشکلات درون تیمی را عنوان نمی کند، افزود: هر مشکلی که باشد ما انعکاس نمی‌دهیم و فقط لازم بود در بخش مدیریت تیم تغییری ایجاد شود و شاید در آینده نیز تغییرات دیگری رخ دهد.

وی با اشاره به جذب حامی مالی برای باشگاه تصریح کرد: ‌به زودی حامی مالی جدید معرفی می‌شود تا هواداران و بازیکنان نسبت به مشکلات باشگاه دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی به موضوع شکایت ماریو بودیمیر بازیکن سابق پرسپولیس نیز اشاره کرد و گفت: هنوز شکایت این بازیکن به دست ما نرسیده و در صورتی که او شکایت کند کارهایی لازم دراین باره انجام می‌شود.

انصاری فرد در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگاران تاکید کرد که جذب بازیکن در نیم فصل مسابقات به نظر کالدرون بستگی دارد.

وی ادامه داد: فعلا تغییرات در برنامه باشگاه نیست و بهتر است هواداران این موضوع را مطرح نکنند تا بازیکنان دچار استرس نشوند.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره با شرایط جونیور براندائو مهاجم برزیلی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌ سرمربی تیم نسبت به براندائو نظر منفی ندارد و معتقد است این بازیکن فقط در ۳ بازی به میدان رفته و می‌تواند در آینده خودش رانشان دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403