بانک توسعه تعاون تعدادی دستگاه بریل برای نابینایان اهدا کرد


بانک توسعه تعاون تعدادی دستگاه بریل برای نابینایان اهدا کرد

عصر اعتبار- بانک توسعه تعاون هم‌زمان با روز عصای سفید تعدادی دستگاه بریل برای بهره‌برداری نابینایان اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، شهرام بخشا رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون که به همراه همکاران این اداره برای توسعه همکاری‌ها و اهدای تعدادی دستگاه بریل در محل دفتر انجمن نابینایان ایران حضور یافته بود گفت: عزیزان روشندل به‌عنوان قشری از شهروندان، حق‌دارند فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خود را به‌راحتی انجام دهند. در این راستا محیط فیزیکی و مجازی بانک‌ها به‌عنوان محلی برای انجام فعالیت‌های اقتصادی و شهروندی لازم است برای ارائه خدمات به این عزیزان مناسب‌سازی شود.

وی افزود: در حال حاضر شش شعبه آیت اله کاشانی تهران، استقلال شیراز، کیانپارس اهواز، استاد شهریار تبریز، مرکزی مشهد و شهید بهشتی گرگان باجه ویژه خدمات به نابینایان تجهیز گردیده است و در آینده نیز با همکاری انجمن نابینایان کشور و سازمان بهزیستی کشور این امکانات در سطح کشور گسترش خواهد یافت.

بخشا خاطرنشان کرد: مناسب‌سازی سامانه همراه بانک و اینترنت بانک توسعه تعاون برای بهره‌برداری نابینایان از خدمات غیرحضوری و الکترونیک بانک توسعه تعاون در حال برنامه‌ریزی است و انتشار بروشورهای راهنمای معرفی خدمات بانک توسعه تعاون با خط بریل در دست اقدام است و در آینده‌ای نزدیک آماده بهره‌برداری خواهد شد.

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون با تبریک روز جهانی نابینایان به رئیس و قائم‌مقام انجمن نابینایان ایران گفت: امید است دستگاه‌های بریل اهدایی بانک توسعه تعاون بتواند در آموزش، کتاب‌خوانی، مطالعه، آگاه‌سازی عزیزان روشندل موثر واقع شود.

در این جلسه علی‌اکبر جمالی رئیس انجمن نابینایان و منصور شادکام قائم‌مقام انجمن نابینایان ایران با اشاره به اقدامات مناسب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ایجاد اشتغال و امکانات برای نابینایان و کم‌بینایان گفت: بانک توسعه تعاون مطابق مسئولیت اجتماعی، ارائه خدمات به نابینایان و کم‌بینایان را به‌عنوان وظیفه اجتماعی تلقی نموده و در این راه گام برداشته است و این انجمن نیز آمادگی همکاری با این بانک را برای توسعه خدمات به این عزیزان را دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها