سالن شماره 2 سینما سپهر ساری آغاز به کار کرد


سالن شماره 2 سینما سپهر ساری آغاز به کار کرد

مدیر امور سینمایی حوزه هنری مازندران سینما سپهر ساری گفت: سالن فوقانی سینما به همت موسسه «بهمن سبز حوزه هنری» بازسازی شده است و از تاریخ 24 مهر ماه رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، سیدعلی سیدپور گلنشینی با اعلام این خبر گفت: سالن دوم سینما«سپهر»ساری که در طبقه فوقانی واقع است به طور کامل بازسازی شد، این سالن به ۶۲ صندلی، سیستم دیجیتال و لیزر مجهز شده است.

وی تصریح کرد: سالن اصلی سینما سپهر ساری هزار نفر ظرفیت دارد که جزء دومین سینمای هزار صندلی حوزه هنری این شهرستان محسوب می‌شود، این سالن در سال ۸۵ بازسازی شد و قرار است بزودی به همت موسسه«بهمن سبز»به دو سالن مجزا تبدیل شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری مازندران سینما سپهر ساری خاطرنشان کرد: همه‌ ما در مقابل فضای فرهنگی پیرامونی خود حساس و مسئول هستیم و سینما به‌عنوان یکی از مظاهر فرهنگی و از ابزارهای مؤثر هنری بوده که حمایت آن یک الزام همگانی‌ است.

سیدپور گلنشینی گفت: رجوع انبوه مخاطبان علاقمند از شهرهای قائمشهر، کیاسر، زیرآب، سوادکوه، نکا، جویبار و شهرستان سیمرغ به سینما سپهر و همچنین رغبت اهالی فرهنگ دوست و حامی هنر هفتم شهرستان ساری به سینما دلیلی برای افزایش و توسعه سالن‌های نمایش سینما است.

وی ادامه داد: موسسه «بهمن سبز»تلاش مجدانه‌ای در امر افزایش سرانه سینما در کشور دارد چراکه سینما درگاهی مهم در اشاعه آیین و فرهنگ یک ملت است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری مازندران سینما سپهر ساری یادآور شد: تلاش ما برای تحقق اهدافمان در موسسه بهمن سبز برای بازسازی و ساخت سالن‌های تازه با وجود مشکلات اقتصادی همچنان ادامه دارد، سینماهای این موسسه با این بازسازی‌ها و نوسازی‌ها کیفیت بهتری از خدمات را به علاقه‌مندان سینما عرضه می‌کنند.

سیدپور گلنشینی در پایان با تشکر از همراهی مخاطبان خود از آغاز بهره‌برداری دومین سالن سینما سپهر سازی از تاریخ ۲۴ مهر ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، گفتنی‌ست سینما سپهر ساری در استقبال مخاطب و فروش جزء ۵ سینمای برتر حوزه هنری در سطح کشور است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج