احساس امنیت مهمترین دستاورد نیروی انتظامی است


احساس امنیت مهمترین دستاورد نیروی انتظامی است

بوشهر- ایرنا- فرماندار تنگستان گفت: امنیت مهمترین شرط بقای یک جامعه سالم است و احساس امنیت بین شهروندان مهمترین دستاورد نیروی انتظامی به‌شمار می‌رود.

عبدالحسن رفیعی‌پور روز پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی شوراهای اسلامی و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج تنگستان افزود: درگذشته‌های دور امنیت فقط به معنی نبود تهدید نظامی تلقی می‌شد ولی امروز با افزایش مولفه‌های امنیت این

مقوله تمام ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را شامل می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط ناامنی کشورهای همسایه باید قدردان ثبات و امنیت حاکم بر کشور باشیم.

رفیعی‌پورگفت: امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون جانفشانی عزیزانی هستیم که برای حفظ و حراست میهن از جان خود گذشتند و در مقابل دسیسه‌های دشمن مردانه ایستادند.

وی افزود: امروز با تلاش و اقدام‌های خوب نیروی انتظامی و همکاری بسیج ، تنگستان از جمله شهرستان‌های امن استان بوشهر به‌شمار می‌رود.

رفیعی‌پور با اشاره به انعقاد تفاهم نامه گشت رضویون بین نیروی انتظامی و سازمان بسیج گفت: در راستای برقراری امنیت بیشتر امید می‌رود گشت رضویون در شهرستان تنگستان با همکاری بسیج، نیروی انتظامی، پایگاه‌ها مقاومت، دهیاران،

شوراها و مشارکت مردم به بهترین نحو ممکن انجام شود.

فرماندارتنگستان ادامه داد: امروز وجود فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای دربحث تشدید آسیب‌های اجتماعی در شهرها و روستاها اثرگذارند و این وظیفه مسولان است که با مشارکت مردم در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی گام بردارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از سال گذشته تا مهر امسال بالغ بر ۴۰۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در شهرستان تنگستان پرداخت شده است و این شهرستان امروز رتبه دوم پرداخت تسهیلات را به خود اختصاص داده است.

رفیعی‌پور اضافه کرد: امید می‌رود با ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب از محل پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی زمینه کاهش بیکاری و به‌دنبال آن کاهش آسیب‌های اجتماعی را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات خوبی به دهیاریهای در شهرستان در زمینه های مختلف عمرانی ، آموزشی ، فرهنگی و اجتماعی پرداخت می شود بیان کرد : شوراهای اسلامی و دهیاران در جهت برقراری نظم و امنیت در سطح روستاها با ناجا و

بسیج همکاری نموده و پشتیبانی لازم را جهت اجرای طرح بعمل آورند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟