سینما ستاره شهر بندرعباس مجهز به سیستم دالبی شد


سینما ستاره شهر بندرعباس مجهز به سیستم دالبی شد

برای نخسیتن بار در استان هرمزگان یکی از سینماهای فعال بندرعباس به سیستم صدای دالبی مجهز شد.

مدیر سینما ستاره شهر بندرعباس در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سینما ستاره شهر بندرعباس باوجودآنکه قدمت زیادی ندارد اما نمی‌دانم چرا کسی در زمان تجهیز و ساخت به دنبال استفاده از به‌روزترین دانش‌های فنی در آن نبوده است.

احمد اسفندنیا با بیان اینکه از زمان حضورم در این سینما قصدم ارائه تصویر و صدای با کیفیت به مخاطبین سینما در استان هرمزگان بوده است، تصریح کرد: در ابتدا دستگاه پروژکتور لیزری را برای نمایش بهتر و با کیفیت تصویر خریداری شد اما به‌واسطه هزینه بالای سیستم صدا مقدور نبود این دو موضوع را هم‌زمان دنبال کنیم تا اینکه پس از رایزنی‌های بسیار موفق شدیم سیستم صدای دالبی را پس از مدت‌ها انتظار وارد بندرعباس کنیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون سیستم صدای Mono در این سینما استفاده می‌شد، اضافه کرد: هرچند این سیستم صدا مناسب بود اما طبق آخرین فناوری‌های روز نبود و به دنبال تجهیز سیستم صدای روز سینماهای جهان بودیم که سرانجام ازاین‌پس سینما ستاره شهر بندرعباس از سیستم صدای دالبی بهره می‌برد.

اسفندنیا با بیان اینکه سیستم دالبی علاوه برافزایش کیفیت سبب بهتر شنیده شدن صداها و تفکیک‌های صورت گرفته خواهد شد، عنوان کرد: این موضوع بسیار ناراحت‌کننده است که در استانی چون هرمزگان سینما فعالی از سیستم صوت دالبی بهره نبرد.

مدیر سینما ستاره شهر بندرعباس در پایان با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین کیفیت را برای مخاطبینمان ارائه دهیم، افزود: امیدوارم این موضوع هدیه‌ای به سینما دوستان هرمزگان و آغاز اتفاقات خوبی در آینده باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج