سواحل شمالی و دامنه‌های البرز از روز یکشنبه بارانی می‌شود


سواحل شمالی و دامنه‌های البرز از روز یکشنبه بارانی می‌شود

تهران- ایرنا- کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: سامانه بارشی روزهای یکشنبه و دوشنبه، مناطق دامنه‌های البرز غربی و مرکزی، سواحل دریای خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی و مرکز کشور را در بر می‌گیرد و با کاهش دما، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد همراه است.

فریبا گودرزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا اظهار داشت: در سه روز آینده برای بعد از ظهر و شب‌ها در برخی مناطق جنوب شرق استان فارس، غرب و شمال هرمزگان و ارتفاعات مرکزی کرمان رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می رود.

وی ادامه داد: از اواخر وقت شنبه با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب در برخی مناطق غربی و شمال غربی بارش های پراکنده آغاز می‌شود.

به گفته این کارشناس هواشناسی از روز یکشنبه تا سه شنبه هفته آتی دمای هوا در نیمه شمالی کشور بین ۴ تا ۷ درجه کاهش پیدا می‌کند.

سردترین شهر، شهرکرد با دمای ۲ درجه سانتی گراد و گرمترین اهواز با ۳۷ درجه سانتی گراد است.

تهران سرد می‌شود

گودرزی تصریح کرد: امروز تهران آسمان کمی ابری و در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد دارد. بیشنه دما آن ۲۵ و کمینه ۱۶ درجه است.

وی اعلام کرد: از یکشنبه شب و روز دوشنبه شرایط برای رگبار، رعد و برق و بارش‌های پراکنده فراهم است و از روز دوشنبه تهران سرد می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403