ارائه خدمات بانک قرض الحسنه مهرایران به زائرین اربعین حسینی


ارائه خدمات بانک قرض الحسنه مهرایران به زائرین اربعین حسینی

عصر اعتبار- بانک قرض الحسنه مهر ایران در سه استان ایلام، کرمانشاه و خوزستان که تردد زائران اربعین حسینی در آنها بیشتر است به عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی می کند.

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مشارکت و پرداخت کمک های نقدی به موکب ستاد مردمی اربعین حسینی وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور استقبال و پذیرایی از زائران سرور و سالار شهیدان از جمله اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران در حمایت از همایش بزرگ پیاده روی اربعین است.

این بانک همچنین با هدف ارائه خدمات ریالی به زائران و عزادارانی که در آستانه فرارسیدن اربعین با پای پیاده به کربلای معلی سفر می نمایند، 2 دستگاه خودپرداز سیار در مرز مهران، یک دستگاه خودپرداز در مرز چزابه و 8 دستگاه خودپرداز ثابت در استانهای ایلام، کرمانشاه و خوزستان مستقر کرده و به منظور رفاه حال زوار حضرت اباعبدالله حسین (ع) سقف برداشت وجه از طریق دستگاه خودپرداز را برای زائران اربعین تا 500 هزار تومان افزایش داده است.

شعب بلوار انقلاب کنگاور(5805)، راه کربلا قصر شیرین(5806)، بلوار آبادان مسکن(5813)، میدان آزادی (5815)، سرپل ذهاب(5818) در استان کرمانشاه و شعب فردوسی(2601)، سرابله(2602)، ایوان(2603)، مهران(2608)، آبدانان(2609) در استان ایلام و شعبه سوسنگرد (4039) در استان خوزستان نیز به صورت کشیک در خدمت رسانی به زائران فعالیت می کنند.

شایان ذکر است، بانک قرض الحسنه مهر ایران در همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی، تاکنون به 4100 نفر از دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان متقاضی سفر به عتبات عالیات بر اساس معرفی دانشگاه نیز، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی