250 میلیارد ریال طرح بهداشتی در ملایر بهره‌برداری می‌شود


250 میلیارد ریال طرح بهداشتی در ملایر بهره‌برداری می‌شود

همدان _ ایرنا _ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی 250 میلیارد ریال طرح بهداشتی و درمانی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این شهرستان بهره‌برداری می‌شود که ملایر در این حوزه موفق عمل کرده است.

محمد کاظمی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ملایر در بخش جوکار افزود: بیمارستان ۹۶ تختخوابی خیرساز، کلینیک فوق تخصصی فخریه، مرکز اورژانس، مرکز غربالگری، مراکز جامع سلامت و مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت از جمله این طرح ها است.

وی با بیان اینکه ملایر در زمینه احداث مراکز جامع سلامت و خانه‌های بهداشت موفق عمل کرد اظهار داشت: به تازگی در نشستی با دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان دستورهای خوبی برای تجهیز کلینیک تخصصی و مرکز غربالگری ملایر گرفته و از وی برای حضور در این شهرستان و افتتاح طرح های بهداشتی و درمانی دعوت شده است.

نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم با اشاره به لزوم تملک زمین مخابرات برای ساخت بیمارستان محلی ازندریان افزود: در این راستا هفته گذشته جلسه ای با مدیرعامل شرکت مخابرات کشور داشتیم که مقرر شد زمین متعلق به مخابرات برای ساخت بیمارستان محلی خیرساز ازندریان اختصاص یابد.

کاظمی از شرکت مخابرات ملایر خواست: هر چه سریعتر نسبت به قیمت‌گذاری کارشناسی زمین اقدام و مساعدت های لازم صورت گیرد تا عملیات اجرایی این بیمارستان شتاب گیرد.

وی با اشاره به رشد و توسعه این شهرستان در سایر بخش ها گفت: بیش از ۴۰ درصد اقدامات عمرانی و بهسازی روستاهای این شهرستان در سه سال گذشته انجام شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حدود پنج روستای کوچک ملایر گازکشی نبودند که با پیگیری های انجام شده عملیات گازرسانی به این روستاها در دستور کار است که ۲ روستای چشمه پهن و بیش آغاج در بخش جوکار است و قرارداد آن بسته شده است.

250 میلیارد ریال طرح بهداشتی در ملایر بهره‌برداری می‌شود

کاظمی با بیان اینکه به زودی جشن اتمام گازرسانی در روستاهای ملایر برگزار می‌شود افزود: ملایر در زمینه معادن همچون سیلیس ظرفیت ویژه ای دارد، اما تاکنون سرمایه گذاری های خوبی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی گفت: شرکت های میدکو و شستا برای سرمایه‌گذاری در این حوزه اعلام آمادگی کرده اند که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت های آنها استفاده کنیم.

عضو ارشد فراکسیون امید همچنین خواستار رفع مشکل برق شهرک صنعتی جوکار شد و ادامه داد: این شهرستان در سال های گذشته به دلیل بی‌توجهی مسئولان استان در اجرای سیستم آبیاری نوین از شاخص استان عقب مانده است که باید جبران شود.

کاظمی بر لزوم ارائه طرح ویژه ای برای سرعت بخشیدن به اجرای سیستم آبیاری نوین و همچنین سرعت بخشیدن در تکمیل مدرسه بنیاد برکت در شهر ازندریان شد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تمامی مشکلاتی که به واسطه تحریم ها متوجه کشور شده است، اما در جای جای میهن اسلامی سازندگی، توسعه و عمران ادامه دارد و دولت با تمام توان برای رفع مشکلات مردم تلاش می کند.

وی با بیان اینکه در زمینه مباحث بودجه ای و نحوه توزیع منابع باید بازنگری اساسی شود گفت: طبق توصیه های رهبر معظم انقلاب بودجه های سالانه کشور باید از اتکا به نفت دور شود.

نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم ادامه داد: در تصمیم مدیران کشور قرار است سال آینده بودجه بدون توجه به نفت بسته شود که در این رابطه مدیران دستگاه های اجرایی باید وظایف و مسئولیت های خود را بر این اساس انجام دهند.

کاظمی تاکید کرد: دولت و مجلس در زمینه اختصاص یارانه ها به دهک های پایین، یارانه سوخت و نحوه توزیع یارانه ها مصمم است و در کمیسیون تلفیق مجلس تحولی رخ خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج