تجهیزات مرکز جامع سرطان همدان تهیه شد


تجهیزات مرکز جامع سرطان همدان تهیه شد

همدان - ایرنا - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تمام دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز مرکز جامع سرطان با مشارکت خانواده خیراندیش مرحوم فرشچیان تهیه شده است.

رشید حیدری‌مقدم روز پنجشنبه در نشست اعضای اقتصاد مقاومتی همدان افزود: مرکز جامع سرطان همدان به عنوان مرکزی جامع در غرب کشور با پیشرفت فیزیکی مطلوبی در حال ساخت است.

وی پیش بینی کرد: مرکز جامع سرطان همدان خردادماه سال ۱۳۹۹ بهره‌برداری شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به سهمیه همدان از آمبولانس‌های فوق مجهز وزارت بهداشت، اظهار داشت: تاکنون ۶۲ دستگاه آمبولانس اسپرینتر از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کردیم.

حیدری‌مقدم تاکید کرد: این آمبولانس‌ها مجهز به تمام تجهیزات لازم در اتاق ICU است و تمام امکانات لازم برای انتقال بیماران از مکانی به مکان دیگر را دارد.

وی با اشاره به حضور میلیونی ایرانیان در مراسم عزاداری اربعین حسینی، عنوان کرد: تیم‌های پزشکی همدان در تمام جاده‌ها و موکب‌های استان و منتهی به مرزهای غربی کشور حضور فعال داشته‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بخش عمده‌ای از خدمات پزشکی در مرز مهران توسط تیم‌های پزشکی همدان ارائه شد و بیشتر مصدومانی که در ایلام امکان درمان نداشتند از طریق اورژانس زمینی و هوایی به مراکز درمانی همدان منتقل شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان نیز در این نشست گفت: در تابستان ۹۷ نرخ بیکاری همدان ۶.۵ درصد بود و تابستان امسال این نرخ به ۵.۳ درصد کاهش یافت.

احمد توصیفیان افزود: بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، استان همدان در تابستان امسال پس از زنجان، رتبه دوم کمترین نرخ بیکاری را در کشور به خود اختصاص داد.

وی اظهار داشت: نرخ مشارکت اقتصادی همدان در تابستان امسال ۴۷.۵ درصد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران