ترافیک پرحجم و روان در ایلام و کرمانشاه


ترافیک پرحجم و روان در ایلام و کرمانشاه

تهران- ایرنا- پلیس راهور نیروی انتظامی از ترافیک پرحجم و روان در پنج جاده در استان های ایلام و کرمانشاه خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه پلیس راهور، براساس آخرین گزارش های دریافتی تا این لحظه ترافیک در مسیر مهران به ایلام، محدوده های کمربندی مهران، کنجانچم، سه راهی ماربره، صالح آباد و تونل آزادی، نیمه سنگین و طول جاده پرحجم و روان گزارش شده است همچنین طول مسیر ایلام-سرابله - حمیل- اسلام آباد غرب-کرمانشاه ترافیک پرحجم و روان است.
براساس این گزارش، ۳ محور استان کرمانشاه شامل کرمانشاه به ایلام در هردو مسیر، محور کرمانشاه-صحنه-کنگاور-اسدآباد-همدان و حور سرپل ذهاب-قصر شیرین-مرز خسروی در هردو مسیر ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.
جاده خرمشهر- شلمچه و مسیر حمیدیه-بستان-چذابه در استان خوزستان عادی و روان گزارش شده است.

ترافیک در جاده های شمالی کشور
طبق گزارش پلیس راهور، در شرق استان تهران، محور قدیم تهران به بومهن محدوده پلیس راه جاجرود ترافیک نیمه سنگین است همچنین مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس محدوده ابتدای محور تا کیلومتر۷،‌آدران، عسل کوچ، سد کرج و تونل ۵ و جنوب به شمال محور هراز محدوده های مبارک آباد تا گالری امامزاده هاشم، پلور، سه راهی لاسم، امامزاده علی، آب اسک، شنگلده و تونل وانا تا پلیس راه لاریجان و سه راهی چلاو ترافیک نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.
جاده فیروزکوه محدوده های ورودی شهرهای گیلاوند و دماوند،‌ پل سفید و زیرآب، جنوب به شمال مسیر قزوین – رشت محدوده های ورودی شهر رودبار ترافیک نیمه سنگین و طول مسیر پرحجم و روان گزارش شده است.

پلیس راهور سایر جادههای کشور را دارای جوی آرام و ترافیکی روان اعلام کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟