توصیه کاپیتان پرسپولیس به جونیور: خودت را تحمیل کن!


بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هر حال او بازیکنی است که جذب پرسپولیس شده و باید از جونیور حمایت شود هرچند که به نظر من او هم باید خودش را بیشتر به تیم تحمیل کند. نوشته توصیه کاپیتان پرسپولیس به جونیور: خودت را تحمیل کن! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

توصیه کاپیتان پرسپولیس به جونیور: خودت را تحمیل کن!

عالیشاه:‌ منتقدان حق دارند اما از پرسپولیس باید حمایت شود ؛ جونیور خودش را تحمیل کند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | ۷:۲۵
توصیه کاپیتان پرسپولیس به جونیور: خودت را تحمیل کن!

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هر حال او بازیکنی است که جذب پرسپولیس شده و باید از جونیور حمایت شود هرچند که به نظر من او هم باید خودش را بیشتر به تیم تحمیل کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید عالیشاه در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت خودش، تیم پرسپولیس و مسائل دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

از وضعیت خودت در روزهایی که مسابقات لیگ تعطیل است صحبت کن.

امید عالیشاه گفت:

خدا را شکر شرایط من خوب است. هرچند که یک سرماخوردگی کوچک داشتم که رفع شد و الان هم مشغول انجام تمرینات در تمرین پرسپولیس هستم.

در خصوص وضعیت پرسپولیس چه صحبتی داری؟

خوشبختانه تمرینات خوبی را در روزهای تعطیلی لیگ انجام دادیم و پس از چهار روز استراحت برای حضور در لیگ برتر آماده شدیم. خوشبختانه روز به روز شرایط ما بهتر می‌شود و ملی‌پوشان هم از امروز به تمرینات آمدند تا تیم کاملی شویم. از فردا تمرینات جدی خود را برای بازی با پیکان آغاز خواهیم کرد.

روز یکشنبه باید به مصاف پیکان بروید. درباره این بازی چه صحبتی داری؟

تیم پیکان همیشه تیم چغر و سخت‌کوشی است به خصوص که حالا یک مربی باتجربه مثل آقای فرکی بالای سر این تیم است. مطمئناً بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود اما امیدوارم ما بتوانیم در این بازی سه امتیازی را که خیلی به آن احتیاج داریم را کسب کنیم. البته عدم حضور هواداران در این بازی به ما آسیب خواهد زد چرا که آنها همواره حمایت خوبی از ما دارند اما به هر حال چاره‌ای نیست و باید بدون حضور هواداران‌مان بازی کنیم. ما باید از ۳-۴ بازی آینده تمام امتیازات را جمع کنیم تا هم هواداران‌مان را خوشحال کنیم و هم اینکه وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی لیگ به دست آوریم.

محرومیت تماشاگران پرسپولیس در بازی با پیکان حتی باعث ناراحتی پیکانی‌ها هم شده است. فکر نمی‌کنید راه‌حل بهتری وجود دارد که به جای محرومیت تماشاگران این محرومیت‌ها اعمال شود؟

امید عالیشاه گفت:

من به شخصه همیشه مخالف محرومیت تماشاگران هستم چرا که تماشاگران روح یک مسابقه فوتبال هستند. به نظر من فوتبال بدون تماشاگر جذابیت ندارد و شاید راه‌های بهتری باشد که جایگزین محرومیت هواداران باشد. حتی می‌تواند جریمه‌های سنگین‌تری را لحاظ کنند اما محرومیت تماشاگران اصلاً اتفاق خوبی نیست. امیدوارم که هرچه زودتر تدبیری باعث این مسئله اندیشیده شود تا تماشاگران بتوانند از تماشای بازی تیم محبوب‌شان لذت ببرند.

منتقدان از عملکرد هجومی پرسپولیس راضی نیستند و انتقادهایی بابت این مسئله مطرح می‌کنند. خودت به عنوان یکی از بازیکنان هجومی پرسپولیس چه پاسخی به این منتقدان داری؟

از یک طرف باید به منتقدان حق داد اما از طرف دیگر باید از پرسپولیس حمایت شود. راهی جز حمایت از پرسپولیس وجود ندارد. ما تیم خوبی داریم و از بازیکنان و کادر فنی خوبی هم برخورداریم. باید به پرسپولیس فرصت داد و مطمئناً هواداران می‌توانند پاسخ این حمایت‌‌های‌شان را بگیرند.

عدم استفاده بازیکنان پرسپولیس از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورند باعث شده این تیم در گلزنی عملکرد خوبی نداشته باشد.

ببینید ما باید آنقدر موقعیت بسازیم که در هر بازی بتوانیم ۲-۳ گل بزنیم اما الان موقعیت‌های ما آنقدر زیاد نیست. در فوتبال روز دنیا هم همین‌طور است و تیم‌ها موقعیت‌های زیادی به دست می‌آورند اما ما گاهی ۲-۳ موقعیت بیشتر به دست نمی‌آوریم. ما باید موقعیت‌های بیشتری بسازیم و به دروازه‌ حریفان نزدیک‌تر شویم اما اینطور نیست که هر موقعیتی به دست بیاید تبدیل به گل شود.

این حرف‌ها درست ما باختن به سه رقیب مستقیم قطعاً کار را برای شما در ادامه لیگ سخت خواهد کرد. قبول داری؟

امید عالیشاه گفت:

قطعاً‌ باختن در بازی‌های رو در رو و با رقبای مستقیم سرنوشت‌ساز است اما هنوز چیزی از دست نداده‌ایم. باید از نظر روحی و روانی روی پرسپولیس کار کرد و امیدوارم در ۳-۴ بازی آینده امتیازات کامل را بگیریم تا از نظر روحی و روانی به شرایط خوبی برگردیم. مطمئناً در نیم‌فصل می‌توان این نتایج را جبران کرد و آن وقت در بازی‌های رو در رو قادر خواهیم بود رقبای مستقیم خودمان را شکست دهیم و باختن نیم‌فصل‌های اول را جبران کنیم.

عملکرد جونیور مهاجم برزیلی پرسپولیس باعث شده تا صدای همه دربیاید و به نوعی انتقادهای خیلی زیادی از این بازیکن برزیلی شده است. به عنوان یکی از هم‌بازی‌های این بازیکن فکر می‌کنی او بتواند نیازهای پرسپولیس در خط حمله را برآورده کند؟

به هر حال او بازیکنی است که جذب پرسپولیس شده و باید از جونیور حمایت شود هرچند که به نظر من او هم باید خودش را بیشتر به تیم تحمیل کند. ما هم در کنار او خواهیم بود و از او حمایت می‌کنیم تا بتواند به روندی که همه از او انتظار دارند برسد. امیدوارم جونیور بتواند از حمایت‌هایی که از او شده استفاده کند چرا که این مسئله به سود خود او و تیم خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!