سومین شب ناآرام بارسلون/ طرفداران استقلال کاتالونیا با پلیس درگیر شدند


سومین شب ناآرام بارسلون/ طرفداران استقلال کاتالونیا با پلیس درگیر شدند

شفقنا- هواداران استقلال کاتالونیا از اسپانیا برای سومین شب متوالی در اعتراض به محکومیت رهبران جدایی طلب این منطقه تظاهرات کردند. یورونیوز نوشت: شرکت کنندگان در تظاهرات چهارشنبه شب در بارسلون به سوی ماموران پلیس کوکتل مولوتف پرتاب کردند. اعتراض ها در حالی در طول شب به خشونت کشیده شد که تظاهرات روز چهارشنبه معترضان به طور صلح آمیز برگزار […]

سومین شب ناآرام بارسلون/ طرفداران استقلال کاتالونیا با پلیس درگیر شدند

شفقنا- هواداران استقلال کاتالونیا از اسپانیا برای سومین شب متوالی در اعتراض به محکومیت رهبران جدایی طلب این منطقه تظاهرات کردند.

یورونیوز نوشت: شرکت کنندگان در تظاهرات چهارشنبه شب در بارسلون به سوی ماموران پلیس کوکتل مولوتف پرتاب کردند. اعتراض ها در حالی در طول شب به خشونت کشیده شد که تظاهرات روز چهارشنبه معترضان به طور صلح آمیز برگزار شده بود.

دیوان عالی اسپانیا روز دوشنبه ۹ نفر از رهبران جدایی طلب منطقه کاتالونیا را به حبس محکوم کرد. هواداران استقلال کاتالونیا به دنبال اعلام این احکام موج جدیدی از اعتراضات را در این منطقه آغاز کردند.

مردم کاتالونیا و تمام جامعه اسپانیا باید بدانند که دولت تمام سناریوها را مدنظر دارد.

رهبران محکوم شده به دلیل نقش خود در جریان ناآرامی در کاتالونیا در سال ۲۰۱۷ به هنگام برگزاری همه پرسی استقلال در این منطقه و به اتهام «فتنه انگیزی» و «سوءاستفاده از اموال عمومی» مجرم شناخته شده اند.

پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا در واکنش به ناآرامی ها در کاتالونیا وعده داده است که مادرید «قاطعانه» و به شکل «متناسب» به این وقایع واکنش نشان خواهد داد. وی گفته است: «مردم کاتالونیا و تمام جامعه اسپانیا باید بدانند که دولت تمام سناریوها را مدنظر دارد.»

راستگرایان از دولت اسپانیا خواسته اند تا کنترل نیروهای امنیتی این منطقه را در اختیار بگیرد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها