بیروت خواستار حمایت از آوارگان فلسطینی شد


بیروت خواستار حمایت از آوارگان فلسطینی شد

شرکت کنندگان در کنفرانس انروا (UNRWA) که روز شنبه فعالیت های خود را در بیروت به پایان رساند ، بر اهمیت تداوم حمایت مالی سیاسی از فعالیت این سازمان تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، شرکت کنندگان در کنفرانس انروا (UNRWA) که روز شنبه فعالیت های خود را در بیروت به پایان رساند ، بر اهمیت تداوم حمایت مالی سیاسی از فعالیت این سازمان تاکید کردند.

آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک یا به‌طور خلاصه اونروا توسط سازمان ملل در دسامبر ۱۹۴۹ ایجاد شد. این آژانس یک مؤسسه امداد رسانی و تأمین تسهیلات و کمک‌های انسانی برای حمایت بیش از ۵ میلیون پناهنده فلسطینی است.

این کنفرانس توسط کنفرانس مردمی برای فلسطینی ها در خارج از کشور و انجمن 302 برای دفاع از حقوق پناهندگان با حضور مقامات UNRWA ، اتحادیه اروپا ، سازمان ملل ، کمیته گفتگوهای لبنان و فلسطین ، مأموریت های عربی و خارجی ، جناح های فلسطینی برگزار شد.

در این بیانیه تأکید شده که UNRWA یکی از شاهدان اصلی آوارگی مردم فلسطین از سرزمین خود و حق بازگشت روستاها ، شهرها و شهرهایی است که در سال 1948 به اجبار اخراج شده اند.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل