«حشد شعبی» امنیت اربعین امام حسین(ع) را تامین می کند


«حشد شعبی» امنیت اربعین امام حسین(ع) را تامین می کند

معاون رئیس حشد شعبی از حضور نیروهای حشد در تامین امنیت مراسم اربعین امام حسین(علیه السلام) در کربلای معلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از کلکامش پرس، «ابومهدی المهندس» معاون رئیس حشد شعبی در بیانیه ای اعلام کرد: المهندس در نشستی با «نصیف جاسم الخطابی» استاندار کربلای معلی برنامه امنیتی ویژه حشد شعبی برای تامین امنیت مراسم جهانی اربعین حسینی و پشتیبانی خدماتی از زائران را بررسی کرد.

در این بیانیه آمده است: مشارکت حشد شعبی در تامین امنیت مراسم اربعین حسینی(ع) شامل عملیات پیشگیرانه امنیتی و اطلاعاتی، کنترل مرزهای کربلای معلی، ایجاد کمربندهای امنیتی، تلاش های امنیتی و اطلاعاتی برای موفقیت در برگزاری این مراسم و جلوگیری از توطئه های تروریستی است.

براساس این بیانیه، نیروهای حشد شعبی از تلاش موکب ها برای اسکان زائران، تلاش های رسانه ای برای پوشش این مراسم جهانی با حضور تابعیت های مختلف و تلاش های رسمی و مردمی حمایت و پشتیبانی می کند.

المهندس همچنین سطح هماهنگی، همکاری، نقش امنیتی و خدمت رسانی استانداری کربلای معلی و همه اداره ها و موسسه های دولتی را که تجربه گسترده ای در این عرصه دارند، ستود.

وی گفت: رویداد جهانی مانند مراسم اربعین حسینی(ع) نیاز به یکپارچگی تلاش ها برای موفقیت آن دارد.

معاون رئیس حشد شعبی همچنین نقش مردم استان کربلای معلی و سایر استان ها در خدمت رسانی به زائران در ارایه وعده های غذایی و بازگذاشتن منازلشان بر روی زائران را ستود.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انداختن جسد در بشکه اسید برای مخفی ماندن جنایت + جرئیات و اعتراف قاتل