خدمات مواکب کانون های مساجد خراسان شمالی به زائران اربعین حسینی


خدمات مواکب کانون های مساجد خراسان شمالی به زائران اربعین حسینی

شیرازیان با اشاره به خدمات فرهنگی و اسکان مواکب کانون های مساجد استان خراسان شمالی به زائران اربعین حسینی گفت: چهار موکب کانون های مساجد در کربلا و نجف در زمینه فرهنگی نیز برنامه های برای زائران در نظر گرفته اند.

«هاشم شیرازیان» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با اشاره به برپایی چهار موکب از سوی کانون های مساجد استان خراسان شمالی در مسیر پیاده روی اربعین حسینی اظهار کرد: این مواکب شامل موکب اصحاب خراسانی، قمر بنی هاشم(ع)، حضرت فاطمه(س) و شهدای باب الرضا(ع) است که درشهرهای نجف و کربلا به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند.

وی با اشاره به خدمات این مواکب اظهار کرد: اسکان، پذیرایی، طبخ نان، توزیع روزانه 10 هزار غذا، خدمات فرهنگی در زمینه سخنرانی، اکران فیلم از جمله خدمات این مواکب به زائران اربعین حسینی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خراسان شمالی افزود: امسال موکب شهدای باب الرضا(ع) برای اولین بار در نجف شارع امام علی(ع) پنچ روز بعد از اربعین حسینی نیز به زائران خدمت رسانی می کند.

شیرازیان اجرای طرح ختم قرآن کریم به نیت شهدای کربلا، اجرای طرح آموزشی فرهنگی پیوند «مسجد و مدرسه، منزل» را از جمله برنامه های کانون های مساجد استان خراسان شمالی در ایام اربعین حسینی نام برد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس