دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظف به همکاری با اداره کل امور مالیاتی هستند


دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظف به همکاری با اداره کل امور مالیاتی هستند

استاندار چهارمحال و بختیای با اشاره به اینکه مانده بدهی معوق مالیاتی استان 840 میلیارد تومانی است، گفت: این میزان بدهی، برابر با بودجه یک سال استان است که‌ تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظفند برای وصول مطالبات همکاری لازم را با اداره کل امور مالیاتی استان داشته باشند.

به گزارش ایسنا، اقبال عباسی شامگاه گذشته ۲۴ مهرماه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری بر اطلاع‌رسانی از میزان پیشرفت طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان به خصوص در بخش‌های راه و شهرسازی، آب، جهادکشاورزی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، صنعت، معدن و تجارت و همچنین تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد و گفت: لازم است از ظرفیت بالای رسانه‌های گروهی استان در حوزه‌های مختلف استفاده کرد.

وی افزود:‌ با وجود فعالیت‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف توسعه‌ای استان، ولی اطلاع‌رسانی ضعیف بوده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی لازم بوده و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به منظور تسریع در روند اجرایی طرح‌های ستاد تلاش کنند.

عباسی گفت: برای اجرای طرح‌های مختلف به خصوص پروژه راه‌آهن مبارکه – سفیددشت – شهرکرد، تامین مسکن ملی و محرومان، جاده‌سازی و رونق اقتصادی، مسئولان وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه کشور همکاری بسیار خوبی داشته‌اند.

وی با اشاره به طرح احداث ۲۴۴۰ واحد مسکونی روستایی برای محرومان، تصریح کرد: برای احداث هر واحد ۴۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت و ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض اختصاص داده شده که باید دلیل ابلاغ نشدن بخشی از تسهیلات بانکی این طرح به برخی از شهرستان‌ها از سوی برخی از بانک‌ها به مدیران عامل بانک‌های مربوطه در سطح ملی ابلاغ و پاسخ از آن‌ها خواسته شود.

وی در خصوص مانده بدهی مالیاتی معوق ۸۴۰ میلیارد تومانی استان، گفت: این میزان بدهی، برابر با بودجه یک سال استان است که‌ تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظفند برای وصول مطالبات همکاری لازم را با اداره کل امور مالیاتی استان داشته باشند.

استاندار افزود: لازم است مسئولان اداره کل امور مالیاتی نسبت به اطلاع‌رسانی گسترده و عمومی برای وصول مطالبات و بدهی‌های مالیاتی در استان اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای امسال، بودجه جاری ۲۴ دستگاه اجرایی بهره‌مند از بودجه استانی ۲۴۸ میلیارد تومان بوده، در صورتی که هزینه جاری دستگاه‌های اجرایی سالانه حداقل ۲۰۰۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا