فیلم: رشد سریع مارهای خانگی مرد چینی را به وحشت انداخت!


فیلم: رشد سریع مارهای خانگی مرد چینی را به وحشت انداخت!

مرد حیوان دوست چینی پس از خرید دو مار با حقیقتی مواجه شد که او را مجبور کرد مارهایش را به پلیس محیط بانی تحویل دهد.

باشگاه خبرنگاران: مرد جوان چینی به تازگی با حقیقتی روبه‌رو شد که او را مجبور کرد تا مار‌های دوست داشتنی‌اش را به پلیس محیط بانی چین تحویل دهد. این مرد هرگز تصور نمی‌کرد مار‌هایی را که از یک فروشگاه حیوانات خریداری کرده بود از نوع پیتون باشد. این مرد همزمان با اطلاع از این ماجرا مجبور شد تا پس از گذشت چند سال از دو خزنده محبوبش دل بکند.

ماجرا از آنجا آغاز شد که چندی پیش این مرد جوان اهل منطقه " شیدیان" واقع در استان یون نان چین با مراجعه به یک فروشگاه حیوانات تصمیم گرفت دو مار کوچک خریداری کند. اما پس از گذشت مدتی از خرید مار‌ها این دو خزنده شروع به رشدی وحشتناک کردند و هر روز بیشتر از روز قبل احتیاج به غذا پیدا می‌کردند. رشد سریع مار‌ها که موجب سردرگمی مرد جوان شده بود او را مجبور کرد تا از چند فرد خبره در این رابطه اطلاعاتی کسب کند. پس از تحقیقات اولیه او متوجه شد مار‌هایی که چند وقت پیش در فروشگاهی به او فروخته شده است در واقع دو مار پیتون بوده‌اند.

مرد جوان که پس از روبه‌رو شدن با این واقعیت دچار ترس و وحشت شده بود تصمیم دشواری گرفت. او با وجود عادت و علاقه‌ای که به مارهایش داشت تصمیم گرفت تا پیش از آنکه خود طعمه مارهایش شود آن‌ها را به پلیس محیط بانی محلی تحویل دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم