علیرضا منصوریان: از خانواده ذوب آهن عذرخواهی می کنم


علیرضا منصوریان می گوید، در تیمش همه بازیکنان بد بازی کرده اند. نوشته علیرضا منصوریان: از خانواده ذوب آهن عذرخواهی می کنم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

علیرضا منصوریان: از خانواده ذوب آهن عذرخواهی می کنم

علیرضا منصوریان : بدترین بازی 10 سال اخیر تیم هایم بود
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹
علیرضا منصوریان: از خانواده ذوب آهن عذرخواهی می کنم

علیرضا منصوریان می گوید، در تیمش همه بازیکنان بد بازی کرده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا منصوریان که تیمش در خانه شکست سختی مقابل مس کرمان به رهبری مجتبی حسینی تجربه کرد و با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد، در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بدترین بازی ۱۰ سال اخیر تیم هایم بود

علیرضا منصوریان :

تبریک می‌گویم به تیم مس کرمان بابت برد امروزشان. در مورد تیم خودم باید بگویم متأسفانه این بدترین بازی بود که در این مدت نزدیک به یک سال که اینجا هستم انجام دادیم و به جرأت باید بگویم بدترین بازی بود که در ۱۰ سال اخیر تیمم انجام داده است.

امروز در تمام نقاط زمین بد بودیم

علیرضا منصوریان :

در تمام نقاط زمین به شدت بد بودیم. امروز کلاً خوب نبودیم. خیلی کم پیش می‌آید که تیمم کیفیت به این حد بدی داشته باشد. به نمایندگی از باشگاه ذوب‌آهن معذرت‌خواهی می‌کنم از خانواده ذوب‌آهن. دیروز هم گفتم خیلی سخت است که این فضا را تغییر دهیم. تفکرات بازیکنانم امروز جالب نبود و کلاً کادرفنی و بازیکنان، خوب نبودیم. ما چهار پنج روز بعد یک بازی سخت با تیم شهر خودرو داریم و باید تیمم را برای آن بازی آماده کنم.

فقط از یک بازیکن راضی بودم؛ همه بد بودند

علیرضا منصوریان :

همه بد بودیم، از خلعتبری گرفته تا جوانان و کل تیم خوب نبودند. در نتیجه باختیم. کلاً بد بودیم. وقتی همه بد هستند آن بازیکنان خارجی ما هم بد بازی می کنند. آنها هم از خریدهای ما هستند؛ برخی دیگر از بازیکنان هم هزینه کمی برای‌شان نشده است. در کل ذوب‌آهن یک تیم ۲۶ نفره است. دیروز هم گفتم بهترین‌ها به ترکیب اصلی می‌روند فرقی هم ندارد خارجی باشد یا داخلی. امروز فقط از یک بازیکن جوان راضی بودم. مصطفی آقاجانی تنها بازیکنی بود که از او رضایت داشتم.

درگیری در جریان بازی طبیعی است
علیرضا منصوریان در مورد درگیری‌های لفظی بین بازیکنان تیم در جریان مسابقه گفت:

درگیری لفظی در جریان بازی یک امر طبیعی است. وقتی ۳ بر یک عقب هستیم به هم ریختگی ایجاد می‌شود و خیلی طبیعی است که این اتفاق رخ بدهد. من، محمود فکری و خرمگاه در استقلال بودیم و گاهی در یک بازی حر‌ف‌مان می‌شد. این اتفاق در جریان بازی رخ می‌دهد. هرکسی یک روش ذهنی دارد. یکی عصبانی می‌شود، یکی سعی می‌کند کارش را با دقت انجام بدهد.

نه تیم خوب بود نه محمدباقر صادقی

علیرضا منصوریان سرمربی ذوب‌آهن در مورد ضعف محمدباقر صادقی دروازه‌بان ذوب‌آهن در این بازی گفت:‌

ما از خیرالموجودین استفاده می‌کنیم، خودم علاقه داشتم که محمدباقر صادقی برگردد به تیم کمک کند. به بازیکنان هم گفتم به محمدباقر کمک کنید. اما آنهایی که باید کمک کنند این کار را نکردند. کل تیم هم خوب نبود محمدباقر هم یکی از آنها بود. گاهی انتقادی می‌شود که من از آن استفاده می‌کنم. انتظارات هم از تیم ما زیاد است. سطح توقع از تیم بالا است. امروز هم تیم ما سرحال نبود و محمدباقر صادقی هم روز خوبی نداشت.

باید در روزگار سخت به هم کمک کنیم

علیرضا منصوریان در مورد اینکه فشار از بالا به کادر فنی به خاطر نتایج وارد خواهد آمد، گفت:

ما یک خانواده بزرگ هستیم. همه باید کمک کنیم تا مشکلات حل شود. فرقی نمی‌کند در کدام موقعیت هستیم. ما یک خانوده هستیم که باید در روزگار سخت به هم کمک کنیم. متأسفانه روز بد ما در جام حذفی رقم خورد. ممکن بود امروز در لیگ برتر رقم بخورد. من در این مسابقه از خودم و بازیکنان ناراضی هستم اما باید همه کمک کنیم تا ادامه راه شرایط بهتر شود. در سلسله مراتب از نفر اول کارخانه گرفته تا بقیه همه می‌خواهند کمک کنند و باید دید تفکرات آنها برای کمک کردن چگونه است.

برای گل نخوردن باید تغییر سیستم بدهیم

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه خود شما گفتید نقص ذوب‌آهن این است که گل اول را می‌خورد چرا این نقص برطرف نشد، گفت:

ما باید تغییری در ساختار و سیستم دفاعی ایجاد کنیم. این تغییر را هفته آینده خواهیم داشت. سه بار تغییر نفرات داشتیم اما این نقیصه برطرف نشده و اکنون باید تغییر سیستم بدهیم.

روز بد ما و روز فوق العاده مس بود

علیرضا منصوریان :

وقتی گل سوم را خوردیم از نظر روحی از پا درآمدیم. ما سعی می‌کنیم با کمترین ضربه به دروازه حریف نزدیک شویم. در مجموع امروز روز بد ما بود و مس کرمان هم فوق‌العاده بازی کرد.

از خانواده ذوب آهن عذرخواهی می کنم

علیرضا منصوریان در پایان نشست گفت:

به نمایندگی از خانواده فوتبال از تمام کارگران کارخانه ذوب‌آهن، مردم اصفهان و هواداران تیم عذرخواهی می‌کنم. شما رسانه‌ها هم بخشی از خانواده ما هستید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام