بازی The Last of Us 2 – نیل دراکمن درباره‌ی دشمنان بازی توضیح می‌دهد


بازی The Last of Us 2 – نیل دراکمن درباره‌ی دشمنان بازی توضیح می‌دهد

کارگردان بازی The Last of Us 2 یعنی «نیل دراکمن» (Neil Druckman) درباره‌ی دشمنانی با نام «شمبلر» (Shambler) توضیح می‌دهد. بازی The Last of Us 2 نزدیک به 50 درصد بزرگ‌تر از نسخه‌ی قبلی است استودیوی «ناتی‌داگ» (Naughty Dog) جزئیات قابل توجهی را از بازی The Last of Us 2 به اشتراک گذاشته است. به‌عنوان مثال، کاگردان نوآوری این عنوان یعنی نیل دراکمن طی...

کارگردان بازی The Last of Us 2 یعنی «نیل دراکمن» (Neil Druckman) درباره‌ی دشمنانی با نام «شمبلر» (Shambler) توضیح می‌دهد.

استودیوی «ناتی‌داگ» (Naughty Dog) جزئیات قابل توجهی را از بازی The Last of Us 2 به اشتراک گذاشته است. به‌عنوان مثال، کاگردان نوآوری این عنوان یعنی نیل دراکمن طی مصاحبه‌ای جدید با پلی‌استیشن بلاگ، درباره‌ی نهایت استفاده از توان مموری و قدرت محاسباتی پلی‌استیشن 4 و وجود مناطقی بزرگ‌تر و آزادتر نظیر عناوین Uncharted 4 و Uncharted: The Lost Legacy گفته است. علاوه بر این‌ها، وی در همین مصاحبه راجع به یکی از دشمنان جدیدی که در این بازی حضور خواهد داشت یعنی شمبلرها صحبت کرده است.

با توجه نمایش تازه‌ای که از گیم‌پلی بازی The Last of Us 2 دیده‌ایم، شمبلرها یک تهدید جدی به نظر می‌رسند. شمبلرها مانند کلیکرها نابینا هستند و از طریق صدا وجود شما را تشخیص می‌دهند درحالی که قارچ‌هایی که روی بدن آن‌ها رشد می‌کند نقش یک زره را دارد و از پای در آوردن آن‌ها را دشوارتر می‌‌سازد. جالب‌تر از همه این است که شمبلرها می‌توانند ابرهایی مرگ‌بار را وقتی نزدیک آن‌ها هستید یا وقتی که می‌میرند، منتشر کنند.

پروسه‌ی ساخت شمبلرها به گفته‌ی دراکمن این‌طور آغاز شده است:

در نسخه‌ی اول این همه مدرک درباره‌ی مراحل مختلف [سرایت] موجود است. حال باید توجیه کنیم که چرا مراحل مختلف و چنین جهش‌یافته‌هایی وجود دارد. چیزی درباره‌ی محیط و زمانی که گذشته است وجود دارد که باعث شده است که چنین جهش‌هایی صورت بگیرد.

دراکمن در ادامه شمبلرها را توصیف کرده و توضیح داده است که چگونه با انواع دیگر دشمنان تفاوت دارند و همچنین اینکه ترکیب دشمنان مختلف و حمله‌ی همزمان آن‌ها به شما چگونه می‌تواند مبارزاتی چالش‌برانگیزتر را به وجود بیاورد.

ما رانرها را داریم که فاصله را سریعاً می‌بندند. کلیکرها را داریم که کُند حرکت می‌کنند ولی با یک ضربه بازیکن را می‌کُشند. شمبلرها این حوزه‌ی حمله را دارند که در آن ابرهای اسیدی را به وجود می‌آورند که چیزهای اطراف خود را می‌سوزاند. پوست شما را می‌سوزاند. در این دمو دیدید که آن‌ها بیشتر متکی به خودشان هستند. بسیار جالب می‌شود چون ابری پیش روی شما است که وقتی وارد آن می‌شوید آسیب می‌بینید و همچنین دید شما را مختل می‌کند و سپس رانرها به سمت آن می‌شتابند. پس این ترکیبات بسیار جالب است.

The Last of Us 2 در 21 فوریه‌ی 2020 مصادف با 2 اسفند 1398 به‌صورت انحصاری بر روی پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

بازی The Last of Us 2 – نیل دراکمن درباره‌ی دشمنان بازی توضیح می‌دهدبازی The Last of Us 2 – نیل دراکمن درباره‌ی دشمنان بازی توضیح می‌دهد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس