سازنده‌ی بازی Cyberpunk 2077 در مورد پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای صحبت می‌کند


سازنده‌ی بازی Cyberpunk 2077 در مورد پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای صحبت می‌کند

سازنده‌ی بازی Cyberpunk 2077 یعنی استودیوی «سی‌دی پراجکت رد» (CD Projekt Red) اعمال پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای پس از عرضه‌ی یک عنوان را ایده‌ی بدی می‌داند. دنیای بازی Cyberpunk 2077 پر از داستان‌های مختلف خواهد بود استودیوی سی‌دی پراجکت رد برخلاف بسیاری از شرکت‌ها و استودیوهای بزرگ عرصه‌ی بازی، از اعمال پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای اجتناب می‌کند و...

سازنده‌ی بازی Cyberpunk 2077 یعنی استودیوی «سی‌دی پراجکت رد» (CD Projekt Red) اعمال پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای پس از عرضه‌ی یک عنوان را ایده‌ی بدی می‌داند.

استودیوی سی‌دی پراجکت رد برخلاف بسیاری از شرکت‌ها و استودیوهای بزرگ عرصه‌ی بازی، از اعمال پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای اجتناب می‌کند و اعلام کرده است که جدیدترین ساخته‌ی آن یعنی بازی Cyberpunk 2077 فاقد هرگونه پرداخت درون‌برنامه‌ای خواهد بود. ولی این می‌تواند به این معنا باشد که در زمان عرضه پرداخت درون‌برنامه‌ای وجود نخواهد داشت و ممکن است که مدتی پس از عرضه این پرداخت‌ها اعمال شوند، خصوصاً با توجه به اینکه حالت چندنفره بعد از انتشار به این عنوان اضافه خواهد شد.

ناشرانی نظیر اکتیویژن عناوین خود را بدون پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای به انتشار می‌رسانند اما پس از عرضه و زمانی که نقدها بدون اینکه تحت تأثیر این موضوع قرار بگیرند منتشر شوند، اقدام به اعمال این پرداخت‌ها می‌کنند. شاید عمل فریبکارانه‌ای باشد و خوشبختانه Cyberpunk 2077 قرار نیست که پیرو چنین ترفندی باشد. «جان مامیس» (John Mamais)، مدیر دفتر سی‌دی پراجکت رد در کراکوف، طی مصاحبه با گیم‌اسپات گفته است که این استودیو اعمال پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای پس از عرضه‌ی یک عنوان را کار درستی نمی‌داند و به خشنودی طرفداران خود اهمیت می‌دهد.

فکر نمی‌کنم کار درستی باشد که پس از عرضه‌ی یک بازی پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای را اعمال کنیم. اگرچه به نظر می‌رسد که بسیار سودمند است. انجام دادن یا ندادن این کار تصمیم سختی است برای کسی که کسب‌وکار را هدایت می‌کند. اما اگر همه از این کار بدشان می‌آید، چرا باید چنین کاری را انجام دهیم و رضایت مشتریان خود را از دست بدهیم؟

Cyberpunk 2077 در 16 آپریل 2020 مصادف با 28 فروردین 1399 برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و در تاریخ دیرتری بر روی گوگل استادیا به انتشار خواهد رسید.

نظر شما راجع به بازی Cyberpunk 2077 چیست؟

سازنده‌ی بازی Cyberpunk 2077 در مورد پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای صحبت می‌کندسازنده‌ی بازی Cyberpunk 2077 در مورد پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای صحبت می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403