فروش کلی سری Resident Evil به 91 میلیون نسخه رسید


فروش کلی سری Resident Evil به 91 میلیون نسخه رسید

سری Resident Evil همچنان با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد و به دستاوردهای جدید می‌رسد و اتفاقات جذاب‌تری هم پیش روی آن است. سری Resident Evil طی چند سال اخیر فراز و نشیب‌های زیادی داشته اما کپ‌کام بالاخره موفق شد که این سری را احیا و آن را دوباره به ریشه‌هایش بازگرداند. این یعنی طبیعتاً فروش کلی این سری هم با تلاش‌ها و عناوین متعددی که کپ‌کام به...

سری Resident Evil همچنان با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد و به دستاوردهای جدید می‌رسد و اتفاقات جذاب‌تری هم پیش روی آن است.

سری Resident Evil طی چند سال اخیر فراز و نشیب‌های زیادی داشته اما کپ‌کام بالاخره موفق شد که این سری را احیا و آن را دوباره به ریشه‌هایش بازگرداند. این یعنی طبیعتاً فروش کلی این سری هم با تلاش‌ها و عناوین متعددی که کپ‌کام به انتشار رسانده رشد قابل توجهی به خود دیده است اگرچه حتی در شرایط نه‌چندان مناسب و زمانی که چندین نسخه از این سری آنچنان نتوانستند نظر بازیکنان و منتقدان را جلب کنند، فروش آن همچنان به شدت خوب بوده است. حال این سری به دستاورد مهمی در زمینه‌ی فروش رسیده است.

کپ‌کام در گزارش سالانه‌ی اخیر خود برای سال ۲۰۱۹ اعلام کرده که سری Resident Evil تاکنون ۹۱ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسانده است. این درحالی است که این رقم در اوایل سال جاری میلادی ۹۰ میلیون بود. جدیدترین نسخه‌ی اصلی از این سری یعنی بازسازی Resident Evil 2 که در ژانویه‌ی امسال به انتشار رسید، طبق آخرین آمار موفق به فروش ۴.۵ میلیون نسخه شده بود. در عین حال، Resident Evil 5 همچنان پرفروش‌ترین نسخه‌ی این سری با فروش ۱۱ میلیون نسخه‌ای تا فوریه‌ی ۲۰۱۹ است.

البته همچنان قرار است بیشتر و بیشتر از Resident Evil ببینیم. Project Resistance تجربه‌ای کوآپ از زامبی‌کشی (و همچنین یک حالت داستانی) را ارائه خواهد داد درحالی که همچنین شایعات و زمزمه‌هایی از ساخت Resident Evil 8 و نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Resident Evil 3 مدتی است که به گوش می‌رسد.

فروش کلی سری Resident Evil به 91 میلیون نسخه رسیدفروش کلی سری Resident Evil به 91 میلیون نسخه رسید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟