تاریخ راه‌اندازی دقیق گوگل استادیا به صورت رسمی مشخص شد


تاریخ راه‌اندازی دقیق گوگل استادیا به صورت رسمی مشخص شد

گوگل به‌تازگی تاریخ راه‌اندازی دقیق سرویس استریمینگ پر سر و صدای خود یعنی گوگل استادیا را اعلام کرده و ویدئویی را از چگونگی کار آن به اشتراک گذاشته است. گوگل استادیا در 19 نوامبر مصادف با 28 آبان راه‌اندازی خواهد شد، اما این تاریخ برای بخش اشتراکی این سرویس یعنی Stadia Pro است که اشتراک آن به‌صورت ماهانه 10 دلار خواهد بود. تنها 14 منطقه شامل...

گوگل به‌تازگی تاریخ راه‌اندازی دقیق سرویس استریمینگ پر سر و صدای خود یعنی گوگل استادیا را اعلام کرده و ویدئویی را از چگونگی کار آن به اشتراک گذاشته است.

گوگل استادیا در ۱۹ نوامبر مصادف با ۲۸ آبان راه‌اندازی خواهد شد، اما این تاریخ برای بخش اشتراکی این سرویس یعنی Stadia Pro است که اشتراک آن به‌صورت ماهانه ۱۰ دلار خواهد بود. تنها ۱۴ منطقه شامل ایالات متحده‌ی آمریکا، کانادا، دانمارک و بریتانیا از این بخش اشتراکی بهره خواهند برد.

در زیر می‌توانید ویدئوی زیر حول محور چگونگی عملکرد گوگل استادیا را مشاهده کنید. ایده‌ی اصلی این سرویس و پلتفرم این است که دانلود و نصب بازی‌ها به فراموشی سپرده خواهد شد و استادیا استریم و امکان اجرای مستقیم بازی‌ها روی دستگاه‌های مختلف نظیر تبلت، تلویزیون و لپ‌تاپ را فراهم خواهد کرد. البته اگر خواهان تجربه‌ی 4K و ۶‌۰ فریم بر ثانیه هستید باید به فکر اینترنت ۳۵ مگابیت بر ثانیه باشید.

درحالی که عناوین متعددی نظیر Darksiders: Genesis ،Cyberpunk 2077 و GRID در این سرویس موجود خواهند بود، همچنان باید به‌طور جداگانه خریداری شوند. البته عناوین هم به‌صورت رایگان در دسترس خواهند بود؛ مثلاً Stadia Pro Founder’s Edition شامل Destiny 2: The Collection به همراه اشتراک سه‌ماهه خواهد شد. مدل رایگانی از این سرویس در سال آینده موجود خواهد بود ولی باید منتظر ماند و دید که ابتدا در ماه نوامبر چه از این سرویس خواهیم دید.

نظر شما راجع گوگل استادیا چیست؟

تاریخ راه‌اندازی دقیق گوگل استادیا به صورت رسمی مشخص شدتاریخ راه‌اندازی دقیق گوگل استادیا به صورت رسمی مشخص شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر