ویدئوی 20 دقیقه‌ای از مرحله ابتدایی بازی The Outer Worlds منتشر شد


ویدئوی 20 دقیقه‌ای از مرحله ابتدایی بازی The Outer Worlds منتشر شد

به تازگی سایت IGN ویدئویی جدید و طولانی از بازی The Outer Worlds ساخته استودیو Obsidian منتشر کرده که مرحله ابتدایی آن را به تصویر می‌کشد. یکی از عنوان‌های مهمی که قرار است در ماه اکتبر عرضه شود، ساخته جدید و مورد انتظار استودیو Obsidian Entertainmen است. عنوانی اول شخص نقش آفرینی با تشابهات زیادی به اثر پیشین استودیو، Fallout: New Vegas که...

به تازگی سایت IGN ویدئویی جدید و طولانی از بازی The Outer Worlds ساخته استودیو Obsidian منتشر کرده که مرحله ابتدایی آن را به تصویر می‌کشد.

یکی از عنوان‌های مهمی که قرار است در ماه اکتبر عرضه شود، ساخته جدید و مورد انتظار استودیو Obsidian Entertainmen است. عنوانی اول شخص نقش آفرینی با تشابهات زیادی به اثر پیشین استودیو، Fallout: New Vegas که بازیکنان را در سفینه فضایی سرگردانی در سیستم Halcyon Cluster از خواب بیدار می‌کند. بیست دقیقه ابتدایی بازی The Outer Worlds به تازگی توسط ویدئویی از IGN First منتشر شده که در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

پس از خواب طولانی 70 ساله، شخصیت اصلی بازی اکنون باید به سیستمی خود را وقف دهد که شرکت‌های عظیم حرف اول را در منطقه می‌زنند. هدف اصلی آن‌ها چیست؟ قبل از اینکه آن را پیدا کنید، بازیکنان باید تصمیم بگیرند که مسیر اصلی شخصیت چگونه طی خواهد شد. با شخصیت‌های غیرقابل بازی مختلفی سر و کار داشته باشد و انتخاب کند آیا می‌خواهد یک قهرمان خوشدل و مهربان باشد یا یک شرور حیله‌گر یا آنکه یک دیوانه به تمام عیار!

البته تمامی تصمیمات به همین سادگی و یک راستی نخواهند بود و نیازمند شرایط مختلف است (به طور مثال این ویدئو از گیم‌پلی یکی از ماموریت‌های بازی در Egdewater را تماشا کنید). اما تجربه تمامی انتخاب‌های مختلف ارزش تکرار و دوباره بازی کردن این اثر را بالا برده است. بازی The Outer Worlds در تاریخ 25 اکتبر برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود و برای نصب آن به 37 گیگابایت فضای خالی نیاز خواهید داشت.

ویدئوی 20 دقیقه‌ای از مرحله ابتدایی بازی The Outer Worlds منتشر شدویدئوی 20 دقیقه‌ای از مرحله ابتدایی بازی The Outer Worlds منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)