طرز تهیه کیک کاپوچینو خانگی یک تجربه کیک پزی دلپذیر و خوشمزه


کیک کاپوچینو یکی از انواع کیک های بسیار خوشمزه می باشد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است، این کیک را به راحتی می توانید در منزل تهیه کنید، در ادامه مطلب به شما عزیزان طرز تهیه کیک کاپوچینو را آموزش خواهیم داد. در مطالب قبلی طرز تهیه کیک جنگل سیاه، کیک پیانو و کیک خیس زعفرانی را به شما عزیزان آموزش دادیم در این مقاله شما را با دستور تهیه...

کیک کاپوچینو یکی از انواع کیک های بسیار خوشمزه می باشد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است، این کیک را به راحتی می توانید در منزل تهیه کنید، در ادامه مطلب به شما عزیزان طرز تهیه کیک کاپوچینو را آموزش خواهیم داد.

در مطالب قبلی طرز تهیه کیک جنگل سیاه، کیک پیانو و کیک خیس زعفرانی را به شما عزیزان آموزش دادیم در این مقاله شما را با دستور تهیه کیک کاپوچینو آشنا خواهیم کرد.

طرز تهیه کیک کاپوچینو خانگی یک تجربه کیک پزی دلپذیر و خوشمزه

طرز تهیه کیک کاپوچینو خانگی یک تجربه کیک پزی دلپذیر و خوشمزه

مواد لازم جهت تهیه کیک کاپوچینو

تخم مرغ : چهار عدد شکر : یک پیمانه آرد : دو پیمانه روغن : نصف پیمانه شیر : یک پیمانه بیکینگ پودر : دو قاشق چای خوری پودر کاکائو : دو قاشق مربا خوری کاپوچینو : دو بسته پودر نسکافه : یک قاشق چای خوری وانیل : نصف قاشق چای خوری

طرز تهیه کیک کاپوچینو خانگی یک تجربه کیک پزی دلپذیر و خوشمزه

طرز تهیه کیک کاپوچینو با طعم عالی

در طرز تهیه کیک کاپوچینو ابتدا فر را روشن کنید سپس قالب را چرب کنید حالا سفیده و زرده تخم مرغ را از هم جدا کنید و سفیده را به همراه نصف شکر هم بزنید تا خوب پف کند حالا زرده را با باقی مانده شکر و وانیل به مدت تقریبا چهار تا پنج دقیقه هم بزنید تا کش دار و کرم رنگ شود.
در این مرحله از دستور پخت کیک کاپوچینو حالا به مواد روغن اضافه کنید و به مدت یک دقیقه هم بزنید سپس شیر، پودر کاپوچینو و نسکافه را اضافه کنید و با همزن هم بزنید.
حالا آرد، بیکینگ پودر و پودر کاکائو را سه بار الک کنید و در آخر سفیده تخم مرغ به آن اضافه کنید سپس به صورت دورانی هم بزنید.
در مرحله آخر از نحوه تهیه کیک کاپوچینو حالا مواد را داخل قالب بریزید و به مدت ۴۰ تا ۴۵ دقیقه داخل فر قرار دهید.نوش جان.
طرز تهیه کیک کاپوچینو خانگی یک تجربه کیک پزی دلپذیر و خوشمزه
امیدواریم از مطلب گفته شده نهایت لذت را برده باشید و با آموزش کیک کاپوچینو آشنا شده باشید تا بتوانید این کیک خوشمزه را در منزل تهیه و در کنار اعضای خانواده تان میل کنید، اگر تمایل دارید در زمینه شیرینی و کیک اطلاعات مفیدی کسب نمایید می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟